SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286863

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
O ile dobrze pamiętam 1 lbs = 0,45359237 kg

Pozdrawiam, Tyka

*** Utyłem w Fitnessie ***
zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
Generalnie sie przyjmuje ze 2lbs=1kg.
Ja tam jestem przyzwyczajony do wychodzenie z domu bez sniadania (zjedzonego, czy tez zabranego ze soba) takze tu bede mial latwiej (o ile sie zdecyduje, ale w koncu wszystkiego trzeba sprobowac)

Pozdrawiam - Leniwy SiWy
Doradca w dziale: "TRENING"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 520 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9935
Jakie sa odstępy między posiłkami????
Troche zainteresowałam sie ostatnio tą dietą ponieważ moje 4 koleżanki z klasy zaczely ja stosowac i juz widać efekty!!:)

"giiNgeRrKa"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Z oceną efektów radzę poczekać dwa tygodnie ... od zakończenia diety. Ciekawe jakich rozmiarów będzie jojo Sądzę że po takiej diecie nadal trzeba trzymać ostry reżim inaczej efekty mogą być odwrotne do zamierzonych.

Pozdrawiam, Tyka

*** Utyłem w Fitnessie ***
zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 520 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9935
nom Tyczka... proste że tak:> a ja mam pytanko...jakie odstepy między posilkami:)?? koleznaki niewiem jak robia bo niepytalam:P a dzis chce znac odp;p

"giiNgeRrKa"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja Ci nie powiem, ale chyba Jogger pisał o tym na 1 lub 2 stronie

Pozdrawiam, Tyka

*** Utyłem w Fitnessie ***
zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30354
czatgirl,
wszelkie jedzenie z daleka od kawy, najlepiej kilka godzin odstępu, ze względu na jej insulinogenność w połączeniu z dowolnymi węglami

Pory posiłków trzeba dostosować do swoich potrzeb życiowych, występowania uczucia głodu etc. Ja np. rano biegam, potem opóźniam kawę do południa, lunch przed siłką, obiad po. Typowy układ biurowy (kawa w domu, lunch w porze lunchu 12-13, obiad po powrocie do domu (18) jest OK.

----------------------------
Dwutygodniowy kawosz kopenhaski
----------------------------

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49740 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki wielkie za Ibsy,ja przez jakis czas rowniez uogolnialam do 1kg=2Ibs ale wychodza naprawde roznice,ktore na szczescie dzialaja na korzysc odchudzajacych bo np.100 Ibs to nie bedzie 50kg tylko max 46kg:)Jestem po 3 dniu kopenhaskiej i czuje sie dobrze a Wy?? czekam na dobre wiesci!

SEIZE THE DAY!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 520 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9935
OKi. A Tak na marginesie...to "technicznie"pzrez tą dietę ile można spalić tłuszczu?? NIektorzy mowia ze nawet 13kg ale to chyba niemozliwe?

"giiNgeRrKa"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
13 kg, to pewnie przy maksymalnym rezimie co do diety, aerobach, treningu silowym i Eca.

Pozdrawiam - Leniwy SiWy
Doradca w dziale: "TRENING"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

sosy