SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286876

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 242
A czy musze dzisiaj jeszcze zjesc tego befsztyka i szpinak lub blokuly zamiast salaty? Bo nadal nie jestem glodna...

@-->---
Monisco

@-->---
Monisco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 273 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3517
Monisco moim zdaniem lepsza by byla woda sredniomineralizowana, bo wysokomineralizowana ma tyle jonow, ze to za duze obciazenie dla nerek. Poza tym wydaje mi sie ze niezbyt smaczna jest Warto tez pic sobie herbatki - najlepiej zielona lub czerwona
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 273 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3517
a wody pij tyle, ile potrzebujesz, ja pije 2 litry i 2 filizanki herbatek wiec wychodzi cos kolo 2,5 plynow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 682
hello!dziś 8dzień pobytu w Dani.jest ok ale waga ciągle stoi w miejscu.pociesza mnie fakt że obwody schodzą.Muszę przyznać że nie trzymam się tego jadłospisu aż tak restrykcyjnie i zjadam arbuza( to dlatego że go uwielbiam )jeśli mam ochotę.
pozdr. angienx

Flying @angels ~i^^i~^i^~i~

Flying @ngels ~i^^i~^i^~i~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 242
Hej EnvYy,
Mi bardzo smakuje woda wysokomimineralizowana, a za Muszynianke dalabym sie pokroic :) Ale do tej pory pilam 1-2 litry dziennie, a wczoraj wypilam 4... Dzisiaj juz 2,5. Przestraszylas mnie tymi jonami. Moze rzeczywiscie nalezy zmienic wode? Myslisz, ze moge sobie zaszkodzic pijac taka wode? Mam zupelnie zdrowe nerki.


@-->---
Monisco

@-->---
Monisco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 273 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3517
no ja czytalam ze wysokomineralizowana woda jest raczej dla wyczynowych sportowcow...mi sie wydaje ze to za duze obciazenie dla nerek, no ale moze sie myle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30354
Organizm to ma właśnie te mikroelementy wchłaniać, co jest szczególnie ważne przy dietach redukcyjnych, a wydalać z wodą metabolity.
Co do uczucia głodu, jeśli ma się we krwi dużo uwolnionych z tkanki tł. wolnych kwasów tłuszczowych, to się głodu nie czuje, bo mamy przecież co spalać je się do zaspokojenia głodu i tyle.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 242
Witam,
Jak tam dieta? Trzymacie sie? Ja kontyuuje, tylko wczoraj i dzis czuje sie paskudnie (3 i 4 dzien). Obudzilam sie z koszmarnym bolem glowy i lekkim oslabieniem, mam takie nieprzyjemne uczucie ssanie w zoladku. To nie jest glod, bo jesc mi sie nie chce, ale wlasnie takie ssanie :(
I do tego nie zauwazylam zadnej zmiany ani wagi ani centymetrow :( Mam nadzieje, ze u Was lepiej,
Pozdrawiam

@-->---
Monisco

@-->---
Monisco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5209
Witam :)

Jestem jedna z podroznieczek do kopenhagi :) i kiedys obiecalam (chyba Tyce), ze po miesiacu zdam relacje (troche wiecej minelo A wiec udalo mi sie troche schudnac, niestety czesc z tego powrocila, ale najgorsze w tej diecie bylo to, ze nie mialm kompletnie sily! Ja, ktora mam energii i zapalu do cwiczen za trzech, na aerobiku nie moglam podniesc reki, a moje oczy byly tak podkrazone, ze wygladalam na 5 lat starsza ;) ... wiec kosztem zamilowania do ruchu zrezygnowalam z tej diety w 11 dniu... Teraz staram sie stosowac diete wysokobialkowa i czuje sie super... Ale zycze wszystkim konsekwencji w tej diecie...i braku efektu jojo :)

Pozdrawiam

"Grzeczne dziewczynki ida do nieba, niegrzeczne tam gdzie chca"

"Grzeczne dziewczynki ida do nieba, niegrzeczne tam gdzie chca"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1053
Czesc Monisco! Dzis leci mi 5 dzionek na kopenhadze i jest OK. Czuję się dobrze, codziennie ćwiczę, a do tego uczę się po parę godzin dziennie na egzamin poprawkowy )
Dzis sie zwazyłam i co zobaczyłam?? 2 kg mniej po 4 dniach. Oby tak dalej mi szło.
Pozdrawiam wszystkich i życzę tobie Monisco duzo, dużo wytrwałości i cierpliwości!

Ivonne

Ivonne

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

Wheya