SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1486154

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 48
witam z rana!
jestem dzis z wami w podróży do Kopenhagi...
Wypiłam juz kawke i szczerze mówiąc wolałabym zjeść nawet wiadro kapusty kiszonej zamiast odrobiny szpinaku!
Czy mozna zastosowac taki zamiennik?
Proszę o odpowedż, bo pora lanchu sie zbliża.
Pozdrowienia dla współcierpiących...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 64
Czesc dziewczyny Jestem tu nowa na forum, niepisalam do tej pory ale od dobrych dwóch tygodni czytam co piszecie - interesuje mnie to zawodowo ;). Studiuję na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW w Warszawie i wkrótce już (po ukończeniu studiów) będę zawodowo zajmować się dietetyką. To co piszecie mnie po prostu przeraża - ta "dieta kopenhaska" (do której zresztą w Kopenhadze nikt się nie przyznaje) to totalna pomyłka - nie ma żadnego potwierdzenia na to że dieta ta przyspiesza metabolizm jak tu piszecie, ani że go reguluje. Jest to nieco łagodniejsza głodówka w wyniku której traci się sporo wody i nieco tłuszczu ale spowalnia metabolizm (jak przy każdej głodówce) oraz naraża organizm na poważny stres. Większość z was zresztą nie potrzebuje w ogóle stosować tak drastycznych diet - ta tzw. "dieta kopenhaska" jest dla osób bardzo otyłych (jak wszystkie głodówki) i stosowanie jej gdy się chce zrzucić jedynie parę kilo to pomyłka !!! Dodatkowo jak czytam wiele z was ma przykre objawy hipoglikemii czyli obniżenia poziomu cukru we krwi co się może skończyć poważnym zasłabnięciem. Wielu z was ta dieta przyniesie więcej szkody niż pożytku - efekt jojo, pogorszenie stanu skóry, włosów i paznokci, złe samopoczucie i rozregulowana przemiana materii. Dodatkowo jak czytam wy tylko