SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5964007

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 249 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3741
Comeback - "Nie, gala nie jest aż tak gęsta jak prolka, ale dość gęsta.
Są też gdzieś wcześniej w tym temacie fotki mojej gali bo sprawdzałem ją labmaxem i wrzuciłem test.
Ja mojej ostatniej gali daję 95% że to ori bo zgadza się wszystko. Czyli albo ori albo b.dobry fejk."

Spr jeszcze raz moja gale i sok jest raczej prawie biały...pod nr serii masz datę ważności w twojej jest np 022016 a u mnie z odostępem 02 2021...i pudełko się trochę różni...to tyle...spróbuję i zobaczę czy coś klepie...po jakim czasie zrobić badanie testa żeby dało odp czy siedzi tam enan i ile...??? Przy dawce 250 e5d

ciągła walka o mięcho;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 807 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28220
marianzulek

(...)Grunt ze znam ludiz ktorzy brali i bardzo sibie chwalil:)



Marian, nie pisz okrągłymi komunałami tylko precyzyjnie.
Chwalili sobie co? Które wersje? Jakie opakowania? Jaki wygląd amp? Jaki kolor oleju? Jakie serie? Kiedy sobie to chwalili?

W tym temacie powinni pisać osoby które mają pojęcie o danym konkretnym środku , a nie takie co znają ludzi, którzy znali ludzi, którzy słyszeli o ludziach....itd itp. A Ty z tego co czytam żadnej gali nigdy nie maiłeś i wyjeżdżasz tylko banałami w stylu "wbij a się przekonasz" - gdzie do tego to nie potrzeba doradców.


dziadyga
..po jakim czasie zrobić badanie testa żeby dało odp czy siedzi tam enan i ile...??? Przy dawce 250 e5d

Tak, to jest nowe minimalnie inne pudełko, takiego jeszcze nie miałem. Badania po 3 - 4 tygodniach. Tego czy to enan czy np. mix to się nie dowiesz, ale czy to test w dużym stężeniu to sprawdzisz tylko zamawiając poproś o dokładny wynik całkowitego testosteronu.





Zmieniony przez - comeback w dniu 2016-10-28 22:53:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 249 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3741
Wziąłem to na sprobe mam kumpla który kończy cykl tym enanem i twierdzi że jest zadowolony...siła na plus libido regeneracja...nawet sen nocny jak u dziecka...dlatego myślę że warto spróbować...jeszcze jedno pytanie...nawet jeśli to fejk to albo w środku jest test...albo sam olej...ale czy mogą być jakieś czynniki metale ciężkie powodujące raka...moze głupie pytanie ale kiedyś ktoś coś takiego napisał...jak to się ma w oleju???


Zmieniony przez - dziadyga w dniu 2016-10-28 23:12:51

ciągła walka o mięcho;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 807 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28220
Pytanie głupie nie jest, też się często zastanawiałem co może być w fejku - dlatego staram się sprawdzać środki na różne sposoby. Ale na szczęście to najczęściej fejki aptecznych środków robią ug laby i tam jest faktycznie jakiś testosteron albo olej - zależy jak trafisz.
Natomiast nigdy nie wiesz co tak do końca jest w tym środku i na ile to coś jest czyste. Ale w tym wypadku jeżeli Twój kumple brał i nie żałuje to pewnie będzie ok. Kumpel któremu wierzysz jest imho najlepszym królikiem doświadczalnym


Zmieniony przez - comeback w dniu 2016-10-28 23:23:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2135 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 78425
Brali to co na obrazku jesli prosisz o sprecyzowanie. Robisz fajna robote i chwala Tobie ale nie zachowuj sie jakbys zjadl wszystkie rozumy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 245 Napisanych postów 16989 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 141951
GWookie
o kierwa...

czlowiek się teraz dowiaduje ze wszystkie tamoxy, hcg, etadrony czy novothyrale to yebane fejki! znaczy w 95%...




spadne z krzesla zaraz


Wiesz jak to jest...dali filmik jak zamykaja "fabrykę" pod Bydgoszczą i na filmiku widać podj**ki apteki to już wszyscy przestali wierzyć w oryginalny towar

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6669 Napisanych postów 50348 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 452308
Chyba ze z apteki sie wyrywa. Ale zapytam w poniedzialek czy brali spod bydgoszczy zebym fejkow nie wbijal. Nie robcie jaj, ppd bydgoszcza klepali tak jak widac na filmiku. Ale mogli miec okna na apteczne srodki. Nie wiem jak bylo i jest ale dillujac robili to na gruba skale wiec smiem twierdzic ze mieli dojscie hurtowe i pchali wszystko na czym szlo zarobic.

Edit. Ceny novo hcg tamoxa chyba kazdy zna, wiec im produkcja opakowan wyszlaby drozej


Zmieniony przez - iizziikk w dniu 2016-10-29 16:12:54

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2135 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 78425
dziadyga
Wziąłem to na sprobe mam kumpla który kończy cykl tym enanem i twierdzi że jest zadowolony...siła na plus libido regeneracja...nawet sen nocny jak u dziecka...dlatego myślę że warto spróbować...jeszcze jedno pytanie...nawet jeśli to fejk to albo w środku jest test...albo sam olej...ale czy mogą być jakieś czynniki metale ciężkie powodujące raka...moze głupie pytanie ale kiedyś ktoś coś takiego napisał...jak to się ma w oleju???



Zmieniony przez - dziadyga w dniu 2016-10-28 23:12:51


Jesli chodzi o metale ciezkie i inne szkodliwe substancje to sa z pewnoscia w wiekszosci produktow UG, o ile nie we wszystkich. Prochy od chinczykow sa roznej jakosci i tylko w nazwie maja 99,9% purity. ale nie martwilbym sie tym poniewaz w produktach spozywczych spozywanych na codzien tez wystepuja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 653 Napisanych postów 11875 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 88271
ziki2000
GWookie
o kierwa...

czlowiek się teraz dowiaduje ze wszystkie tamoxy, hcg, etadrony czy novothyrale to yebane fejki! znaczy w 95%...




spadne z krzesla zaraz


Wiesz jak to jest...dali filmik jak zamykaja "fabrykę" pod Bydgoszczą i na filmiku widać podj**ki apteki to już wszyscy przestali wierzyć w oryginalny towar


Original towaru nie brakuje, fejkow takze. Bo skad np kumaty dil jest w stanie zaaranzowac dla kogos 10 tys sztuk HCG pregnylu? Chyba nie z hurtowni mozna by bylo pisac ksiazke na ten temat.. Wystarczy wziasc do reki to lewe geno, czym ono sie rozni od orgi? To co tu dopiero walnac jakis tamox tandetny czy clomid i inne..


Zmieniony przez - mm1986 w dniu 2016-10-29 16:47:47
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 230 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6891
Ori czy fake? Bić czy nie








1
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

sosy