SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5998476

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 329 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4835




dostalem w gratisie do zamowienia



tego juz nikt nie bije?


Zmieniony przez - SFFDD w dniu 2016-06-17 02:00:26
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 44634 Napisanych postów 296076 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1445601
Wbrew tutaj na sfd mieszanych opiniach wszystko co bilem z pmp dzialalo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 652 Napisanych postów 11875 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 88271
Stare czasy, mysle ze wiekszosc z nas tutaj na tym bazowala pewnego czasu, kiedys dobry lab teraz bog wie, chyba tego juz za bardzo nie ma, npp mieli swietne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 804 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31871
te pmp chyba fake. ostanio flakony byly w pudelkach i flakon byl zwezany na gorze z malutkim kapslem chyba ze juz zmienili
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10874 Napisanych postów 49732 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
sam jestes fake orginal pmp bij dzila ok poprostu jest to starsza wersja kiedys tlyko takei pmp bylo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1235 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
Masz napis PMP na kapslu ? Moze byc to orginal poniewaz towar jest po terminie, co swiatczyloby, ze mogl sie gdzies przelezec tyle czasu.
ale wsl_... dobrze wspomnial wypusty terazniejsze PMP wygladaja inaczej i sa w kartonikach.
A tak wygladajace jak wyzej kraza jedynie fejki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 389
Siema. Orygniał czy fake tego Clena ? :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1235 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
Wyglada na org. Teraz na nowych partiach sa juz hologramy z kodem do sprawdzenia na stronie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 588
Siemanko
co sądzicie o clenie SHREE VANKATESH ? Stosował ktoś ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10874 Napisanych postów 49732 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
shree spadlo na psy nikt tego u mnie nie bije a czemu bo nie dziala
1
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Wheya