SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8192342

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11065 Napisanych postów 50898 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
mateuszm04
Warto kupić ?? próbował ktoś działa jak nalezy ?


????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 293 Napisanych postów 523 Wiek 44 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3307
pawel82
Zaucha
Przeszedlem na cypionat DNA inj bez problemu, tylko czekac na efekty kazdy tutaj chwalil testy.


Będziesz zadowolony

Biłem test enan , propa , tren A , znajomy leci T-400 , wszystko działa rewelacyjnie


Dzieki. A wiesz moze czy wiecej niz 1ml sokow DNA tez nie ma problemow z bolem? Przelecialem 12tyg na enanie BM 500mg tydzien, teraz przeskoczylem na cypio 600mg tydzien bedzie szlo i byc moze cos dorzuce do tego tez z tego labu deka albo bold.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 27483 Napisanych postów 84085 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 898891
Zaucha
pawel82
Zaucha
Przeszedlem na cypionat DNA inj bez problemu, tylko czekac na efekty kazdy tutaj chwalil testy.


Będziesz zadowolony

Biłem test enan , propa , tren A , znajomy leci T-400 , wszystko działa rewelacyjnie


Dzieki. A wiesz moze czy wiecej niz 1ml sokow DNA tez nie ma problemow z bolem? Przelecialem 12tyg na enanie BM 500mg tydzien, teraz przeskoczylem na cypio 600mg tydzien bedzie szlo i byc moze cos dorzuce do tego tez z tego labu deka albo bold.

Ile byś nie wbił ml soku nie ma żadnego bólu , kompletnie zero dyskomfortu po iniekcji...śmiało możesz ładować...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 142 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1278
Zaucha
Przeszedlem na cypionat DNA inj bez problemu, tylko czekac na efekty kazdy tutaj chwalil testy.



Bedziesz zadowolony z tego cypka. Strzaly pozbawione jakiegokolwiek dyskomfortu.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 408 Napisanych postów 180 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13447
Spotkał się ktoś z takim exe?będzie ok?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20911 Napisanych postów 70289 Wiek 40 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 572354
Będzie OK.
2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2204 Napisanych postów 8975 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 462984
Działa Oki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3986 Napisanych postów 9621 Wiek 43 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407794
XTANE jest OK
1

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11181 Napisanych postów 14571 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 177112
Sam je zajadam i potwierdzam że działa
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 4148 Napisanych postów 14171 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 375815
kowal15151
Spotkał się ktoś z takim exe?będzie ok?





u mnie na wyspie, jest to najpewniejszy aromasin underground

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Nutlove cynammon