SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6401065

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 822
Nie wiem jak dodac fotke ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 5951 Napisanych postów 9356 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 139659
kikan181
Witam czy ktos z was jadl matka z vertex jakies opinie ?

Dwóch kumpli jadło, dobra meta.
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 438 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
kosta83
kosta83
Proviron Actiza 25mg, 60 tab.










Zmieniony przez - kosta83 w dniu 2020-04-02 15:23:51

Miałem napisać czy działa, więc pisze. Działa .


Ja dodam, że exe Actiza też działa dobrze.
Proviron nie jadłem, ale zaczeli jeść u mnie i też mówią że działa bardzo dobrze

Podobno ma być lub już jest letrozol, anastrazol i hcg


kikan181
Witam czy ktos z was jadl matka z vertex jakies opinie ?


Vertex pewniak, śmiało. Ostatnio sam najczęsciej siegam po ich środki
2

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 822
No to elegancko dzieki za odpowiedź akurat mam dobry dostęp do vertexa wiec bedzie dobrze a wiecie moze cos jeszcze na temat Wellona Pharma ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 480 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2895
Panowie TB-500 Excelsior Peptides ktos testowal i podzieli sie opinia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 5951 Napisanych postów 9356 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 139659
kikan181
No to elegancko dzieki za odpowiedź akurat mam dobry dostęp do vertexa wiec bedzie dobrze a wiecie moze cos jeszcze na temat Wellona Pharma ?

Wellona nie ma jeszcze orali ale niedługo ponoć będzie mieć. Injekcje ma bdb. Osobiście bilem cypio, kumple bili chyba wszystko i zadowoleni. Wellone masz w 10ml vial A Vertex ampy 1ml
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 822
Wiem, wiem ze nie ma orali pytalem ogolnie wielkie dzięki za odpowiedzi :) Na razie wjechała metka vertexa później wjedzie enan vertex ale czekam az stary lab mi sie skończy (squib).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 822
A co do vertexa ampy to zauważyłem ze nie sa równo lane to normalne ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2860 Napisanych postów 35483 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 255874
kikan181
Witam czy ktos z was jadl matka z vertex jakies opinie ?


O takie sprawy pytaj tutaj
https://www.sfd.pl/PL_Realia__czyli_co_warto_brać-t1185335-s1502.html#post-19294589

Vertex ma wszystkie środki bardzo dobre
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2556 Napisanych postów 2561 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42337
Zaucha
Panowie TB-500 Excelsior Peptides ktos testowal i podzieli sie opinia?



dobry lab dobre tb500,
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Whey d