SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9011232

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11157 Napisanych postów 51651 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Lordwais
ktos bil szczegolnie ment? slyszalem ze wielu zaczyna niewielu go konczy bo nie ogarnia kuwety




lajcik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1104 Napisanych postów 10679 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 58734
mientusik
Marian 87.
Ciekawostka
Kopia na hol de i skandynawie
Odpalam na dniach
Bardzo ładnie zrobiona i w środku to co ma być wg źródła a osoba zufana. Mam po kosztach wiec poleci jak tik taki

















toc to dostepne w pl ze 4lata


W skandynawi gowno jest a to co.jest
To tez lipa wiec co ty chcesz do Polski za 4 lata jak w Polsce jest 50 + labow wiecej

snara

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 21823 Napisanych postów 71388 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 576141
Kolega z klubu podkręca obroty - wchodzi mocniejszy tren Squibb 130mg/ml. Cykl 1ml/100mg prima + 1ml/130mg ace + 2ml/200mg prolo e2d.

5

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 51
Fake czy orginał jak myślicie kupiłem dziś ale przekonany to nie jestem jakoś specjalnie :/




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 728 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52947
Lordwais



mocarne specyfiki ino bić i rosnąć :D
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1104 Napisanych postów 10679 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 58734
Norbit96
Fake czy orginał jak myślicie kupiłem dziś ale przekonany to nie jestem jakoś specjalnie :/








Orginalna piwnica

snara

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 196 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 38433
Lordwais
ktos bil szczegolnie ment? slyszalem ze wielu zaczyna niewielu go konczy bo nie ogarnia kuwety


Czego nie ogarnia? O co chodzi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 36301 Napisanych postów 90905 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 947404
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 191 Napisanych postów 799 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8197
kamilos136
Lordwais
ktos bil szczegolnie ment? slyszalem ze wielu zaczyna niewielu go konczy bo nie ogarnia kuwety


Czego nie ogarnia? O co chodzi?



Kuwety nie ogarnia hehe,
Nie jeden ponad 100 kilowy koks nie ogarna , q wa to cisnienie j**ie po bani na tym mencie

Koleszka mial ostatnio wlatywac na menta plus supertren z AC musze podpytac czy zyje haha
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1104 Napisanych postów 10679 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 58734
Dunska apteka hgh

snara

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Zmiany w dziale !!!!

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

WHEY premium