SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8920239

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 94375 Napisanych postów 364300 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1668720
kamil89-k2
Ja lecę teraz balkana jakiś nowy wypust pakowane po 10 nic nie idzie stoi w miejscu 5szt opakowania byly ok ktoś jeszcze się wypowie na temat enana? A może zmienić na propa?


zrób badania w labie i będziesz wiedział na czym stoisz i daj zdjęcie

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3610 Napisanych postów 36538 Wiek 42 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 260901
balkan jest na rynku juz tyle czasu ze daloby rade zrobic ladnego fejka.Moze wlasnie na takiego trafiles.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 484 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19307
Moje wyniki to 2.41-8.27 to norma a mi wyszło 14.75. Szkoda mi cyklu bo bo na starych opakowaniach ładnie szło teraz zmienie na innego jakiego enana polecacie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 484 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19307
Polecę może większa dawkę może jest zanizony zanim zalatwie enana z innej firmy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 94375 Napisanych postów 364300 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1668720
Ja w.dece titana.mam.rowno po 1 ml

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21773 Napisanych postów 71322 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575911
U mnie w boldzie Titan 1,1ml/amp.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
umnie to samo 1,1 hyba w enanie tez 1,1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 484 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19307
bije ktos teraz enana galeniki?? warty uwagi?? bo szukam jakiejs w miare firmy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21773 Napisanych postów 71322 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575911
Weź PL prolo.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 484 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19307
prolo ma tylko 100mg rzeba bedzie o wiele wiecej kuc albo wiecej w pompce bo leciałem teraz 500/week a z tego co słyszałem to juz niema produkcji jelfy i ze pełno wyj**ek
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Zmiany w dziale !!!!

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

WHEY premium