SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4257249

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 246 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3710
Spotkał się ktoś z podrobami clomid hcg lub nolvy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16223 Napisanych postów 64812 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550022
Nigdy nie trafiłem na wałek to co brałem sam.
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6991
Witajcie,

mój ziomek nabył rzekomo z zaufanego źródła Testosterone Enanthate 250 mg irańskiej produkcji (Aburaihan Pharmaceutical Co.) 10 ampułek po 1 ml w opakowaniu (w plastikowej wytłoczce).

Jest to mój pierwszy cykl. Mam 27 lat, 191 cm wzrostu i ważę 86 kg, ciało typu "toned". Przyjąlem dopiero 3 dawki (250 mg co 5 dni). Już po pierwszym cyklu ok. 30 h po pierwszym strzale dostałem dość mcnego bólu w pośladku, który utrzymywał się przez około dwa dni oraz objawów grypopodobnych z temperaturą do ok. 38 st. Wtedy myślałem, że te objawy to przypadek, bo akurat coś złapałem, a ból wynikł albo z nieprzyzwyczajenia moich mięśni do zastrzyków domięśniowych albo z jakiegoś drobnego zanieczyszczenia miejsca wkłucia (nie miałem przy okazji pierwszego strzału spirytusu salicylowego, więc odkaziłem perfumami).

Podobnie było w przypakdu drugiego wkłucia, z tym, że ból mięśni był jescze bardziej dotkliwy.

Trzeciego wkłucia dokonał mój kolega lekarz. Tym razem bólu pośladka i tylnej części nogi nie było wcale, natmiast dostałem po ok. 30 h tych samych objawów grypopodobnych (któr przeszły mi po ok. 20 h trwania dopiero pół godziny temu).

Tu muszę zaznaczyć, że mój kolega przyjmuje dokładnie ten sam środek co ja, w takich samych dawkach i nie uskarża się na zadne objawy. Tylko, że on ma organizm dość udodporniony na wszelkiego rodzaju używki i jest wieku 40 lat. Natomiast ja mam ogólną tendencję do stanów podgorączkowych po wysiłku oraz niskiego cukru (a więc jakieś tam lekkie zaburzenia na osi przysadka podwzgórze nadnercza).

Pytanie więc czy srodek, który jest widoczny na zdjęciach jest oryginalny oraz czy tego rodzaju obajwy mają prawo wystąpić jeśli jest oryginalny.

Będę wdzięczny za odpowiedź ludzi w temacie.





















Zmieniony przez - Bubelt w dniu 2018-12-31 01:34:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 2319 Napisanych postów 11925 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 349702
mozesz nie tolerowac oleju, poprostu zmien firme i zobacz czy dalej dostajesz zapalen.

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 391 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 15282
Bubelt
Witajcie,

mój ziomek nabył rzekomo z zaufanego źródła Testosterone Enanthate 250 mg irańskiej produkcji (Aburaihan Pharmaceutical Co.) 10 ampułek po 1 ml w opakowaniu (w plastikowej wytłoczce).

Jest to mój pierwszy cykl. Mam 27 lat, 191 cm wzrostu i ważę 86 kg, ciało typu "toned". Przyjąlem dopiero 3 dawki (250 mg co 5 dni). Już po pierwszym cyklu ok. 30 h po pierwszym strzale dostałem dość mcnego bólu w pośladku, który utrzymywał się przez około dwa dni oraz objawów grypopodobnych z temperaturą do ok. 38 st. Wtedy myślałem, że te objawy to przypadek, bo akurat coś złapałem, a ból wynikł albo z nieprzyzwyczajenia moich mięśni do zastrzyków domięśniowych albo z jakiegoś drobnego zanieczyszczenia miejsca wkłucia (nie miałem przy okazji pierwszego strzału spirytusu salicylowego, więc odkaziłem perfumami).

Podobnie było w przypakdu drugiego wkłucia, z tym, że ból mięśni był jescze bardziej dotkliwy.

Trzeciego wkłucia dokonał mój kolega lekarz. Tym razem bólu pośladka i tylnej części nogi nie było wcale, natmiast dostałem po ok. 30 h tych samych objawów grypopodobnych (któr przeszły mi po ok. 20 h trwania dopiero pół godziny temu).

Tu muszę zaznaczyć, że mój kolega przyjmuje dokładnie ten sam środek co ja, w takich samych dawkach i nie uskarża się na zadne objawy. Tylko, że on ma organizm dość udodporniony na wszelkiego rodzaju używki i jest wieku 40 lat. Natomiast ja mam ogólną tendencję do stanów podgorączkowych po wysiłku oraz niskiego cukru (a więc jakieś tam lekkie zaburzenia na osi przysadka podwzgórze nadnercza).

Pytanie więc czy srodek, który jest widoczny na zdjęciach jest oryginalny oraz czy tego rodzaju obajwy mają prawo wystąpić jeśli jest oryginalny.

Będę wdzięczny za odpowiedź ludzi w temacie.






















Zmieniony przez - Bubelt w dniu 2018-12-31 01:34:08




prolongatum sobie zalatw z apteki pl

j**AC TE p******ONE SFD
SAME d****E TU k***A SA
j**AC SFD
j**AC SFD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6991
lordknaga
mozesz nie tolerowac oleju, poprostu zmien firme i zobacz czy dalej dostajesz zapalen.


Rozumiem, że mam zmienić na środek rozpuszczony w czymś innym niż olej? Np co i jaki produkt?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16223 Napisanych postów 64812 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550022
Ostatnia igła w tym roku nabita ...kolejna dopiero za rok drugiego stycznia na kacu


2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6991
No i pytanie czy ten środek to nie jest ściema, bo cztałem na tym forum, że jest często podrabiany.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47723 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Bubelt
lordknaga
mozesz nie tolerowac oleju, poprostu zmien firme i zobacz czy dalej dostajesz zapalen.


Rozumiem, że mam zmienić na środek rozpuszczony w czymś innym niż olej? Np co i jaki produkt?


wszystko jest na oleju :) tylko nie wszystko na tym samym np: olej mct, arachidowy itd. Tobie raczej moze nie pasowac proporcja rozpuszczalnika ew. alko benz. uzytego do rozpuszczenia prochu, i kazdy bedzie inaczej reagowal na ta sama partie tego samego srodka. Sprobuj testoseronu z innej "marki" innego "labu" i zobacz czy dalej bedzie tak samo. A no i jak wykonujesz inj jest wazne jesli krecisz igla w tylku majtasz szarpiesz itp to tez moga sie pojawiac bolesci wazne zeby inj byla wykonana w prosty sposob(bwijasz,separujesz,wtlaczasz,). Pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6991
BigYorkie1488


A no i jak wykonujesz inj jest wazne jesli krecisz igla w tylku majtasz szarpiesz itp to tez moga sie pojawiac bolesci wazne zeby inj byla wykonana w prosty sposob(bwijasz,separujesz,wtlaczasz,). Pozdr.


Dlatego jak ziomek lekarz mi zrobił to bólu mieśni poślada i nogi już nie było, ale objawy ogólnoustrojowe (grypopodobne) pojawiły się i tak.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosterone Enanthe GoldLine - Enanline 250mg REAL/FAKE?

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

NutLove