SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6329429

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 9338 Napisanych postów 15962 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 323225
Wiem ze wszystko działa bo u mnie bija, ale ja wole jednak doplacic i wzoac co innego. Z genamedu korzystam tylko z nandrolonow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 392 Napisanych postów 1114 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35128
Dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 149 Napisanych postów 365 Wiek 36 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8996
diablo1
Oryginał czy kopia?









Git npp ciągle coś bije z genameda na zmianę z innymi labami i genaned ok
1

Dugi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 149 Napisanych postów 365 Wiek 36 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8996
Oryginał oczywiście

Dugi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 149 Napisanych postów 1162 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 43307
Amg27
Prop to był testolic a enan to jest właśnie testovis ale ja miałem z tym do czynienia ponad 10 lat temu wiec ciężko stwierdzić jak to teraz wyglada z dostępnością ori . To był włoski test


Testovis to Prop włoski- nadal jest w obiegu. Bilem go w zeszłym roku jeszcze. Testolic to był prop Tajlandia później niby Tajlandia A klepane tu

Batros to Skeletor: "You talk and I'll listen."

Skeletor: "I'll talk and you'll obey!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3744
Fjael
Czesc, w rece wpadl mi taki oto omnadren. Wydaje mi sie, ze nie jest to oryginal ale nie mam pewnosci dlatego pytam forumowych ekspertow. Oryginal czy walek, co sadzicie? Jesli potrzeba wiecej zdjec dajcie znac.














Wrzucam zdjecia omnadrenu kupionego w aptece jakis czas temu. Opakowanie rozni sie wytloczonym napisem dla niewidomych oraz drukowana data waznosci, nr serii i kodem QR, ktorego nie ma na tej omce ktora teraz dostalem. Czy istnieje mozliwosc, ze opakowanie zmienilo sie tak znacznie z wygladu? Czy to ktore dostalem obecnie to walek na 100%? Ampulki podobne co prawda i farba nie schodzi jak w przypadku wiekszosci fejkow omki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10912 Napisanych postów 50064 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dmq92
4 lata ptzrterminowana meta i dlonie dziecka, wyczuwam katastrofe.

Została po starszej siostrze. )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3744
Zdjecia omki z apteki, wczoraj cos sie nie chcialy wrzucic











Zmieniony przez - Fjael w dniu 5/13/2020 9:46:59 AM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 143 Napisanych postów 583 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18179
Mam prolongatum z apteki. Teraz łatwa sprawa do rozpoznania. Od 2 lat jest kod kreskowy i podane numery PC SN LOT i EXP czyli data ważności. Porównywałem kiedyś kupione prolo z moim z apteki. Ampułki z czarnego rynku są nieco większe, plomby są szersze niż z apteki i oczywiście z fake nie ma kodu z podanymi numerami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 143 Napisanych postów 583 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18179
Apteka prolongatum.







5
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

energy