SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5995608

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 54
Dobra gitara, ale nie satysfakcjonowały mnie te odpowiedzi. Chciałem rzetelnej informacji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49729 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nikt ci nie powie na 100% jak sie po nim poczujesz nikt nie ma magicznej kuli, ja wole zawsze na sobie sprawdzić a nie sugerować sie opiniami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2712 Napisanych postów 35229 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 254590
dla mnie ten clen lyki to jedno wielkie gowno, czujesz sie na tym jakbys mial za chwile umrzec, i chyba z tego powodu sie chudnie, z nerwow a nie ze spalania fatu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 698 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4515
halo z vermodje działa probował ktos

raz człowiek naprawde sie zakoch**e moja miłoscia juz do konca bedzie kulturystyka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49729 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Na orale z vermo jeszcze nikt tutaj nie narzekał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 44607 Napisanych postów 296027 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1445447
ciekawe jak halo właśnie bo cięzka substancja do kupienia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 698 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4515
lodzianin1
ciekawe jak halo właśnie bo cięzka substancja do kupienia
no mnie całe zycie kusi halo tylko zawsze obawa przed trafieniem fejka

raz człowiek naprawde sie zakoch**e moja miłoscia juz do konca bedzie kulturystyka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 177 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4878
Witam Panowie :) Enan i Deca orginał?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 6671 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 62539
mam nadzieje że enan tak bo mam identyczny flakon nabiera mocy na wrzesień

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."


doradca C/S ze wskazaniem na combat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 44607 Napisanych postów 296027 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1445447
muszak14
Witam Panowie :) Enan i Deca orginał?





wygląda ok , biłem dawno temu działał elegancko i z opinii działa dalej
1
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

sosy