SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5950760

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47770 Napisanych postów 295225 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1442605
Hammery najlepszy sprzęt jak dla mnie pod każdym względem
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 1313 Wiek 45 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 163157
600 euro to dobra motywacja do zapyerdalania. U mnie karnet-umowa był w przedsprzedaży za 49 zeta, to teraz połowa klienteli na sali łazi i się opieprza - albo fon w ręku albo pogaduchy przez godzinę. No bo lans za 5 dych to taniocha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 1155 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 196966
lordknaga
ja mam problemy ze spaniem tylko po trenbolonie, przy innych srodkach to w ogole nie wystepuje, nie mowiac juz o trenie i juraniu w czasie nocy, budzeniu sie 4-5x w nocy, zeby wyjsc na szczocha... na 3 tyg przed zawodami, jechalem na najlepsza silke u mnie na wyspie, cale 60km +/- i w trakcie dnia pilem z 6L wody(nie mowie o odwadnianiu, tylko tyle poprostu spozywalem) to musialem sie 2x zatrzymac na siura + przed samym wyjazdem i po dotarciu odrazu do klopa pedzilem


Witaj w moim swiecie nie pije az tak duzo wody a w nocy 3-4 razy wstaje zawsze ,niepamietam kiedy przespalem cala noc do tego podjadam jeszcze.Dramat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3167 Napisanych postów 12910 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 362297
ale na trenie jedziesz? no 600eu to nie malo, tutaj jakis vip silka kompleks z basenem + korty tenisowe to po tyle chodza jakos ale mowie, to jest taka mekka irlandii jesli chodzi o bodybuilding i wlasnie to najlepsze, ze sprzetu od groma a ludzi zawsze niewiele tutaj kraj w szerz czy w pionie da sie przejechac w 3h to te 60 kilosow to 1/3 hahaha

jak lodziak pisze hammery to jest top1 i to kazda maszynka... ja teraz chodze na nowa irlandzka sieciowke, niektore sa 24/7 za rok jest 250euro albo roaming, za rok jest wtedy 300euro i ma sie dostep do wszystkich silek z ich sieci w irl, jest ich bodajze 14 z czego 9 w dublinie i jego przedmiesciach, ogolem sprzet taki sredni na jeza, czysto, spoko klopy i nawet hantle chyba do 60kg sa przychodzi tam sam premier irlandii cwiczyc z ochroniarzem mi tam to starcza, bo stary jestem i silka to takie hobby i dodatek do zycia a nie zycie jak kilka lat temu, tylko ludzi popoludniu od groma, w ch** gowniar i gowniarzy influenserow, laski 16+ lat porozbierane chodza, kazdy na telefonie i grupki wafli co jedna linke albo maszyne okupuja w 5 i niekonczonce sie serie nak***iaja na 3-4 sztabkach jest troche irytujace ale ja tam zawsze jakos daje rade podmienic cwiczenie... chociaz ja zawsze podejscie mialem inne i z szacunkiem to teraz to w silkach jak w pubach zaczyna sie robic.



Zmieniony przez - lordknaga w dniu 2/23/2020 8:26:39 PM
1

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 1155 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 196966
Nie ,teraz leci masteron , prop i gw ,dodam pirmike za niedlugo.Wydaje mi sie ze to mam w psychice juz ,ze jak mnie lekko cisnie musze sie odcedzic do zera bo nie zasne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3167 Napisanych postów 12910 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 362297
a pozno trenujesz? ja w czasie treningu to z 1.5L wale i czasem po tez mi sie zdarza szczac czesciej... to samo mam zreszta jak pod wieczor podbije coli zero, to tez musze jurac po nocach

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 1155 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 196966
Do południa najczęściej ,teraz będę dwa tyg popołudniem ćwiczył,podczas treningu ok 2l wypijam wody z kreatyna.Nie wiem co jest grane ale męczy mnie to bardzo juz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 52 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10473
lordknaga
a pozno trenujesz? ja w czasie treningu to z 1.5L wale i czasem po tez mi sie zdarza szczac czesciej... to samo mam zreszta jak pod wieczor podbije coli zero, to tez musze jurac po nocach


Mam tak samo, muszi być do końca ;)

Nie wymiękaj, tylko się przyzwyczaj. Ja tak już od lat mam, 2x w nocy to mus. Jak trenuję, bo w okresach bez treningu nie ma takiej potrzeby. Po prostu więcej pijesz, szybszy metabolizm, do tego SAA i gotowe nocne wycieczki. U mnie przynajmniej, jak wracam do łóżka, to od razu zasypiam. Mam świadomość, że wstaje, ale to tak może nie jak lunatyk, jednak później tylko pamiętam, że wstawałem i nic więcej. No chyba, że nie trafię, to tylko rano pamiętam, żeby posprzątać ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 454 Napisanych postów 751 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7368
Sibutramina i hgh vertex pharmaceuticals.
GH na badaniach wyszedł więcej iu niż na etykiecie, ja juz lekki zapasik zrobiłem







Zmieniony przez - cruzerr w dniu 2/24/2020 12:23:13 AM

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 454 Napisanych postów 751 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7368
lodzianin1
sHarkYy
Taka sytuacja w metce, że kryształek się zrobił. Po podgrzaniu będzie ok-czy raczej lipa?





Ciężko powiedziec na dwoje babka wróżyła, jak się wytraca źle ugotowany
Moze być ok może dupe urywac sam się przekonasz jak wbijesz


Bez obawe nie urywa dupy, ugotowane jest dobrze. Widocznie przesadzili z stężeniem. Chwila nad zapalniczką lub do gorącej wody wstaw sobie i jest miód Wbijałem, działa super ta meta.

Ciężko jest lekko żyć

Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Nutlove-choco