SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8889408

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 127 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1962
Spoko, kurde nie znam się Ale wbilem wczoraj z nowej paczki A dzisiaj od rana dosłownie mam taka biegunkę, dosłownie woda jak z kranu i nie wiem co się dzieje :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 269 Wiek 45 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19389
MokryZbyszek
To normalne że na dwóch paczkach mam ten sam batch z datą?





Bardzo dobry test
sam w zeszlym roku lecialem tego propa i naprawde bardzo dobry a nie zwracalem uwagi na batch...numer serii itp. znajomy mial cypio i tez na badaniach testa wyszlo zaj**iscie
kilka srodkow Nandy bylo brane i wszystko ok.
Nic do tej pory nie slychac zeby podrabiali


Zmieniony przez - alex79 w dniu 2020-01-19 11:51:54
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 127 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1962
Dzięki za opinię, przestraszyłem się że fejka dostałem bo do tańszych środków nie nalezy, i jeszcze ta biegunka rano się przestraszyłem bo wczoraj w żyłe trafiłem trochę krwi poleciało Ale samopoczucie zaj**iste, jutro lecę na badania A to od erytrytolu tak myślę bo rano mi się do jajek sypnelo 80g haha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Nanda ma kody , sprawdź autentyczność
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 127 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1962
Wiem, że ma kody. Oba na stronie są błędne, ale robiłem test i po 12H całkowity testosteron 3500
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert