SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8220897

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20912 Napisanych postów 70289 Wiek 40 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 572354
DB Pharma faktycznie już nie produkuje efedryny. Na początku również jej nie produkowała, tylko pakowała PK Unexo.


Czy wieśniacko, to kwestia dyskusyjna, każdy lab jakoś tam musiał zacząć, czasy był jakie były więc zaczynali jak zaczynali. Jednak trwają nadal na rynku, nie tylko PL ale u mocno w EU siedzą. Za jakość chwalony, za cenę również, a bardzo niewiele jest labów pl które są na rynku +10lat na rynku i ciągle do przodu idą.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3966 Napisanych postów 4473 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 182558
Ja tez chwale jak najbardziej ten lab ale mi chodzi o to jak teraz wyglądają niektóre ug jak GEP czy PRL a kiedys taki DB
Co prawda szata nie zdobi.....


Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-02-06 21:00:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 272 Napisanych postów 381 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7500
dugii2
bilem miesiąc temu osobiście i git robil przy 2 amp jednorazowo troszkę dyskomfort czołem ale delikatny gale tez bilem ale z pol roku wcześniej tez git klepie gala niebieskie napisy nie naklejka


Tez bilem ta Galenike ktora miala ampy z nadrukiem. Jest gicior.


Misterius90
Panowie podpowie ktoś czy to fake Iran Enan? Mam niby sprawdzone żródło ale jednak pewna niepewność istnieje.















Dobry towar.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 128
@Mariusz190 @dugii2 dzięki za odpowiedź. A wie ktoś coś na temat bolda z gennamed? Bedzie tam bold czy fejk albo testo?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 128
Zdj2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 27 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1557
Ok wyglada,ale czy tam bold siedzi...przybij i zobacz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 128
Tyle, że z boldem to nie taka łatwa sprawa. Jak mogę stwierdzić czy to bold? Są jakieś widoczne efekty?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1946 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 36722
Normalny standardowy boldek. Poczujesz napewno, cierpliwości bo się trochę rozkręca

AfterHours.fm - The Best in Trance & Progressive

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 578 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 145060
kupujac jedna z nizszowych polek jakim jest genamed musisz sie liczyc z jakoscia adekwatna do ceny.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 473 Napisanych postów 683 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44761
Moze i masz racje. U dila w detalu cena omo orginaly jest rowna dlugim testom Genameda. Widocznie ta sama jakosc.
A tak powaznie to bzdury piszesz. Cena nie ma zwiazku z jakoscia o ile cena koncowa nie jest nizsza niz koszta polproduktow.
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Casein