SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5981032

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 479 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9550
wal śmiało.

NSNP

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 857 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13927
spox :)
jakby cos bylo nie halo to sie odezwe, ale jestem dobrej mysli hehe.

Zmieniony przez - Tony Scarf w dniu 2014-09-07 23:11:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 202 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2281
Tego propa mozesz smialo wbijac. Bardzo dobry propek, jeden z lepszych jakie bilem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19829 Napisanych postów 67555 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 561615
Tony Scarf
1.





Dobry prop.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 417 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 18446
Alchemia dobry prop
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 47
Delte znam, jestem zadowolony bardzo, przynajmniej widac odrazu co bierzesz, sam sobie przygotowujesz i widac ze nachodzi nowa era dopingu, nie bedzie juz sprzedazy oleju slonecznikowego z etykietami z wymyslonymi napisami i liczbami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 47
spap123
Panowie, czy miał ktoś do czynienia z czymś takim?
Pierwszy raz coś takiego widzę, jest to zestaw zrób to sam i widać że coś tam jest.
Znajomy od którego to dostałem ręczy głową ze jest tak jak jest napisane.












Delte znam, jestem zadowolony bardzo, przynajmniej widac odrazu co bierzesz, sam sobie przygotowujesz i widac ze nachodzi nowa era dopingu, nie bedzie juz sprzedazy oleju slonecznikowego z etykietami z wymyslonymi napisami i liczbami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 231 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5273
Naposim Vedmodje, prawdzywy czy podrabiany?









...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 207 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6481
Deka z vermodje powinna być w szarym czy w białym opakowaniu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11417
orginal czy fake bral ktos

Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

BF