SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4281905

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1668 Napisanych postów 11945 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 156062
Nie ma Marian już żadnych cyrkow, teraz jest tak że serwer działa i można sprawdzić a jak nie działa to wyskakuje info że jest jakiś problem, adres mail na który możesz wysłać dane o które proszą i weryfikuja ręcznie, albo przeczekać awarię ;)

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2016 Napisanych postów 3368 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 75150
Ok, przepraszam za wprowadzenie w blad. Jak ja sprawdzalem kod to mialem najwieksza zagadke zeby rozszyfrowac niektore znaki z blistra. Dopiero za ktoryms razem udalo mi sie wpisac poprawnie.
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Karciarz
Co myślicie?



. Bdb prop
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1668 Napisanych postów 11945 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 156062
marianzulek
Ok, przepraszam za wprowadzenie w blad. Jak ja sprawdzalem kod to mialem najwieksza zagadke zeby rozszyfrowac niektore znaki z blistra. Dopiero za ktoryms razem udalo mi sie wpisac poprawnie.


No a to już swoją drogą ;) jak by się bardziej czytelnie nie dało

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 246 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10107
bo za dużo tuszu by użyli po kosztach ; ((
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 197
Siemanko, witam wszystkich. Moj pierwszy post także, wypada sie przywitać. Obserwowałem forum od dawna, ale teraz sie zdecydowałem napisać.
Wiec tak chciałbym dowiedzieć się czy mial ktoś styczność z tym dzussikiem.
Ja zaczynam od jutra natomiast koleszka jest na "cyklu" od lutego. Specjalnie napisalem w cudzysłowie dlatego, ze same podroby albo sciemy dillowe. No Panowie masakra jak siegam pamięcią,ale nie bd sie rozpisywal kazdy co sie przejechal lub ogarnia wie co jest na rzeczy. Chłop mówi, ze aktualny dobytek klepie, ale podobnie mówił msce wcześniej, ze kręci ze szarpie...
Tarcza strzelecka tak posiniaczona, az starch bylo bic ;D. Jest jeszcze boldi, T En i jak widac na zdj master i cyp.
Master spr i zafarbowal jak powinien w szybkim teście, bolda nie spr, ale zaczal sie dusić przy 1inj takze siedzi co powinno,tak?
Podsumowując 6mscy i trochę siana w dupe:D
Z bitych labow to jakis HyperLab, AndroLab, genamed(samego labu nie neguje, ale wy**bke dostał). Jedyny jego dobry strzał to byl Cypionax.

Do rzeczy zamieszczam fotki i jakies relacje chcialbym przeczytać jak u Was sie kręciło.Pzdroweczki


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 197
Nie moglem sie zalogować dlatego tyle czasu. Sory ze post pod postem ale nie dodaje mi drugiego zdj.


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 246 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10107
są pewniejsze firmy androhem, biosira , alpha pharmma te brałem i polecam , zmień dila ;(



Zmieniony przez - winoz1$ w dniu 2017-08-14 10:55:25

Zmieniony przez - winoz1$ w dniu 2017-08-14 10:55:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26616
siema moglby ktos wrzucic fotke albo link jak wyglada real prolka bo nie moge znalezc z gory dzieki i sory za klopot
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam moze ktoś się wypowiedzieć ?








Zmieniony przez - arendmazak w dniu 2017-08-14 21:24:44
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosterone Enanthe GoldLine - Enanline 250mg REAL/FAKE?

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Fruzelina