SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5984868

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 173 Napisanych postów 65 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6076
Ari podjadałem w zeszłe lato działało bdb.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 403 Wiek 81 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6696
robertjudi
Wbiłem kiedyś 5k tego magnusa i była lipa...ale nie wiadomo jak to było przechowywane.

ten mój w lodówce też na pewno nie jest przechowywany. I lipa teraz straszna skąd to ogarnąć sprawdzone, żaden lekarz nie wypisze. Chyba zostaje olanie odbloku i czekanie aż organizm sam wróci do normy po jakiś 2-3 miesiącach. Jak mam brać jakieś g**** z piwnicy co nie działa

...................................................................................................

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 2690 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
bez hcg sie nie obejdzie, chcesz miec dzieci kiedys ? :D

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 403 Wiek 81 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6696
Shaki27
bez hcg sie nie obejdzie, chcesz miec dzieci kiedys ? :D

już mam 2 jkę dzieci syna 13 lat stary ja mam 38 lat :)

...................................................................................................

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 2690 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
swis moze byc ok

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49725 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Co ja tam widzę , DNA jyz dupy dała . Koles masz kiepski wynik teścia . Widzę taki sam badziew jak ta Nanda cała , co już brak pimpu widzę
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 403 Wiek 81 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6696
Shaki27
swis moze byc ok

ale ja nie mam do swissa dojścia mam tylko to MAGNYL 5000 MAGNUS PHARMACEUTICALS a nikt tego nie zna i nie wiem co mam teraz zrobić .

...................................................................................................

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 2690 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
szukaj ovignil conajmniej a najlepiej pregnyl apteka
1

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2629 Napisanych postów 2873 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 42351
niedziałający ovi na mnie działa ;)
1

Lux 80’

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 403 Wiek 81 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6696
jutro jeszcze będę gadał może koleś w przyszłym tygodniu mi wyśle Ovigil. Ale jak wygooglowałem HCG z tego Magnyl Magnus to sporo stron to sprzedaje więc chyba coś tam musi siedzieć ?

...................................................................................................

Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

BF