SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7915685

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 977 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 58411
brawo ty
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 272 Napisanych postów 381 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7500
J.Blaze
Siemanko, git ten nexium?





Orginał Nexiuma masz. Jakościowo bardzo dobre środki mają.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 107 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 64477
Panowie co sądzicie bedzie ok?Podobno apteka cena bardzo zachęca


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 54
Witam. Panowie czy ktoś się spotkał z różnymi tabletkami w winie z Nexiuma? Bo jem juz 4 opakowanie i w jednym tabletki byly niebieskawe z nacieciem w innych bez naciecia i w innym kolorze.. o co chodzi?? Towar od tego samego goscia..pewnego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 20572 Napisanych postów 69994 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 571203
dejvid1117
Panowie co sądzicie bedzie ok?Podobno apteka cena bardzo zachęca







Jeśli jest potrzeba to brać to oczywiście
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 447 Wiek 47 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43079
Norprolac ostatnio brałem z apteki i opakowanie inne ale Ty masz starą szate. A cena w aptece 140 zł.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 37 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1800
Jak to jest z tą omką, ulotka podejrzanie złożona i krzywe naklejki na niektórych flakonach, jednak numer wygląda wpożo i paski się nie ścierają, kolor na pudełku też wydaje się być ok..???





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 578 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 145060
jak krzywe to napewno wal, w ori nie ma mowy o takich niedociagnieciach bo sam kupuje na recke od dawna wiec troche juz mialem tego w rece. druga sprawa jak nie masz z apteki osobiscie wyciagniete to nie ludz sie na ori...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 151 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23835
Z omką jest tak, że jak pójdziesz i samemu wyciągniesz z apteki to będziesz wiedział, że masz omke, takto szkoda przepłacac za cos czego nie jestes pewien ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 72823 Napisanych postów 337043 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1585326
naziwisko
jak krzywe to napewno wal, w ori nie ma mowy o takich niedociagnieciach bo sam kupuje na recke od dawna wiec troche juz mialem tego w rece. druga sprawa jak nie masz z apteki osobiscie wyciagniete to nie ludz sie na ori...


no teraz mnie rozbawiłeś kolego , masa leków ma nie zawsze równiutko ponaklejane naklejek bo to maszyna robi i zawsze się tak może zdarzyć
a ta omka to 100% ori mogę się założyć z każdym o cykl na hgh
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

kizzers krem