SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak brac Omke

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7817

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
mozecie mi pomuc w braniu Omki plzzz waze 62 ale bieda :) i podnosze 85 kg :P do tego mam 1 rok starzu na silowni aha mam 16.9 lat oME ZACZOLEM BRAC od dwuch tygodnii w sumie wzielem jusz 3 strzaly moze jakis Cykl ? jak mozecie to prosze jak najszybciej bo nie wyrabiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1245 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 293593
jedna na tydzien


POZDRAWIAM

TrOl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
To wpierw ****a bierzesz a później zastanawiasz się nad cyklem?
Chłopaki sorry z góry za nieodpowiedzenie do końca na temat ale to już przesadna głupota którą trzeba skomentować.

Olek, olek_b@wp.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jedna na tydzien to w Twoim przypadku maximum! Pamietaj tylko, ze samym kluciem dupy niewiele osiagniesz! Przede wszystkim dieta...

NaRazie
zycie jest walka... .. .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7467 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32016
z drugiej strony stary jak już nie wyrabiasz po 3 strzałach omki i już musisz więcej to co będzie dalej. koksy to nie przymus, zanim się będziesz kłóć to pomyśl o zdrowiu.

Wybor nalezy do Ciebie.
Minister Zdrowia, Szczescia i Pomyslnosci.

TRY & WIN
GREETINGS

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
nic chodzi mi o to że mnie w*****a to ze neiwiem jak to brac ! diete mam wysokobialkową w*******am jeszcze Provit 85
ale bralem bo mi kumpel powiedzial ze mam brac tak
1 tydz 1 strzal
2 tydz 1 strzal
3 tydz 2 strzały
4 tydz 2 strzały
5 tydz 2 strzały
6 tydz 2 strzały
7 tydz 1 strzał
8 tydz 1 strzał
i tak chcialem brac ale se po,myslałem ze to za duzo jak na moja watła mase wiec sie Pytam :) moze mi ktos wlasnie tak rozpisac ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
a pozatym nie mam skutków ubocznych ani takich smętów czuje sie jakbym wogle tego nie brał ale sila i masa kosmicznie idą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7467 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32016
a po czym chciałeś mieć skutki uboczne. po tej dawce?

Wybor nalezy do Ciebie.
Minister Zdrowia, Szczescia i Pomyslnosci.

TRY & WIN
GREETINGS

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7467 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32016
Ruut spróbuj tak:

1tydz. - 100
2tydz. - 200
3tydz. - 300
4tydz. - 300
5tydz. - 300
6tydz. - 200
7tydz. - 100

masz akurat na 3 opakowania.

Wybor nalezy do Ciebie.
Minister Zdrowia, Szczescia i Pomyslnosci.

TRY & WIN
GREETINGS



Zmieniony przez - x-ray w dniu 2001-09-21 10:34:49

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7467 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32016
przepraszam za nieścisłość. poprawka. obetnij zera i potraktuj to jako strzały. sorry za lapsusy spowodowane cholera wie czym.

Wybor nalezy do Ciebie.
Minister Zdrowia, Szczescia i Pomyslnosci.

TRY & WIN
GREETINGS

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1573 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9188
Ooooo....cholera x-ray. Sorry ale chcesz go zabic? 3 strzaly tygodniowo dla poczatkujacego...? Ogóra??? Czy aby nie przesadziles? Wogole 3 dla poczatkujacego czy tez nie...to za...duzo...Omnadren to mieszanka testosteronow...
krotkie, srednie i dlugie...Przy 3 strzalach tygodniowo to stezenie bedzie ogromne i go poprostu rozsadzi.

Pozdrawiam
-----------------
nessip@conecta.com.pl
http://www.nessip.conecta.com.pl 

Pozdrawiam
-----------------
http://metropolis.x3m.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Po czym mniej skutków ubocznych?

Następny temat

kiedy i jak spiropent ???

sosy