SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4120897

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 578 Wiek 33 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 145060
zioekt
Holo nie było przez chwilę,więc mogłeś dostać bez holo,jest to możliwe.

skoncz pimpowac dobrze?? bo nie sa to moje teorie tylko przytoczylem to co ktos tu wstawil na forum z fotami i jakos nowe nexium mialo biale tabsy i i kody ze zdrapkami. i nie obchadza mnie wasze teorie i tlumaczenia, ja tylko napisalem to co widzialem na forum.a wy sobie dalej snujcie te wasze historyjki bo nie ma amiaru brac w tym udzialu bo mni to nie interesuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 726
Tak. Jest grawer. Holo sprawdze jak bede w domu i dam znac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 578 Wiek 33 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 145060
jak jest holo i kartonik a na kapslu grawer to jest ori bo sam ost wbijalem genameda testa i tez bralem nexium wiec wiem jak obecne partie wygladaja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3901 Napisanych postów 26887 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 450023
naziwisko
zioekt
Holo nie było przez chwilę,więc mogłeś dostać bez holo,jest to możliwe.

skoncz pimpowac dobrze?? bo nie sa to moje teorie tylko przytoczylem to co ktos tu wstawil na forum z fotami i jakos nowe nexium mialo biale tabsy i i kody ze zdrapkami. i nie obchadza mnie wasze teorie i tlumaczenia, ja tylko napisalem to co widzialem na forum.a wy sobie dalej snujcie te wasze historyjki bo nie ma amiaru brac w tym udzialu bo mni to nie interesuje.

Androchem jest najlepszy, będziesz teraz moim kolegą? Bądź proszę. No proszę.

Ocena czy coś jest z danej wytwórni to pimp,kumam kumam już,kurde wczoraj pimpowałem tamox egisa w takim razie a tak na marginesie pierwszy raz ktoś mi napisał że pimpuje a w sumie o nexium mało się wypowiadam,czy działa bo mało co z tego biłem może 1 albo 2 rzeczy,bardziej o cyberze pisze,ale ok. Androchem jest najlepszy.

naziwisko
jak jest holo i kartonik a na kapslu grawer to jest ori bo sam ost wbijalem genameda testa i tez bralem nexium wiec wiem jak obecne partie wygladaja.


Skończ pimpować,po staremu oceniać oryginalność.



Zmieniony przez - zioekt w dniu 2017-03-17 10:51:33
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 578 Wiek 33 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 145060
nie bede z toba dyskutowal co jest najlepsze bo kazdy sobie niech bije co chce i nie o tym byl temat, ja napsialem tylko to co widzialem, co ktos wstawil a ty wmawiasz mi ze sa to jakies moje teorie ?, to nie byly moje posty i nie moje zdjecia, przytoczylem tylko to co widzialem i tyle. nie mam zmaiaru robic z toba kwasow i sie wyklocac bo nie o to przeciez chodzi. takze piona i nie spamujmy tematu juz.

dobra juz nie pimpuje


Zmieniony przez - naziwisko w dniu 2017-03-17 11:35:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1653 Napisanych postów 11942 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 155871
Ty widziałeś coś na zdjęciach, on ci wyraźnie napisał co jest starym wypustem a co nowym i co jak kiedy wyglądało, czego nie rozumiesz, masz kontakt na stronie nexium to sobie do niech napisz zamiast snuć teorię na podstawie paru zdjec i wyzywac ludzi bezpodstawnie od pimperow


Zmieniony przez - Arkus P w dniu 2017-03-17 14:15:50

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1574 Napisanych postów 56687 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264028
Spokój mi tu bo zaraz będzie sprzątane.

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47512 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
jak anavar z bm brał ktoś , cenowo bd. wygląda aż za dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2967 Napisanych postów 15519 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 873342
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 578 Wiek 33 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 145060
Tak panowie wszytko rozumiem i nie draże.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosterone Enanthe GoldLine - Enanline 250mg REAL/FAKE?

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Fruzelina