SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4281912

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
GWookie
Arkus P
Ja bilem z pół roku T400 andro i nigdy nie miałem żadnego problemu


jestes w stanie wypowiedziec sie o dzialaniu? bo wiekszosc tu pisze o bolesnosci tych roznych mixow z duza iloscia mg.. jestem ciekaw na ile moze trzymac stezenie takie t400, niezaleznie w sumie od firmy bo sie kiedys bede przymierzal i mysle czy warto.


to sobie policz kazdy estr odjac wage estru :) i bedziesz wiedzial ile mniej wiecej tam jest a ile sypie producent to juz inna kwestia. Poruszany byl juz ten temat raczej nie raz jak Cie producen nie wywaluje na miligramach to czemu mialo by byc mniej lub nie wykonalne upchanie kilku estrów z laczna suma 400 mg w 1ml ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 471 Napisanych postów 3196 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 128702
troche zle zadalem pytanie nie tyle upchanie 400mg mialem na mysli co faktyczne trzymanie sie tego.. czy po prostu w przypadku andro czy bioniche jest faktycznie te 400mg czy to chwyt na klienta w sensie czy producent nie leci w uja, wiadomo nikt pewnie do laba nie oddawal flaszki ale moze ktos robil badania na poziom tescia i teoretycznie czy moze sie odniesc z wynikiem
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 224 Napisanych postów 328 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14244
maly999
Karolkarolowski
Co powiecie na to?
Prawdziwe czy fake?






haha jeszcze do niedawna ta wersja byla wake teraz juz org?


hehe




BD 1ml tez raz jest fejkiem raz oryginalem genesis bez kodow z zdjecia to wersja od lat uchodzaca za loterie
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 551 Napisanych postów 13442 Wiek 46 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 116340
Biłem T400 na wiosnę i byłem bardzo zadowolony. W te ~400 mg byłem w stanie uwierzyć, bo przed wyjazdem do Włoch przybiłem 1,5 ml i przez 16 dni libido, jak i "możliwości" pozostały na niezmiennym wysokim poziomie.

Na jesieni też wziąłem T400 i tu już niestety, ale lekka kicha była. A myślę, że jestem już w stanie wyczuć takie sprawy. Oczywiście nie sugeruję, że kucharz coś spaprał, raczej żółtek coś pomieszał w prochu.

Co do bolesności - zero negatywnych odczuć, ale ja i po "słynnym" w swoim czasie propie z Balkana takowej bolesności nie uświadczyłem
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
maniekar
maly999
Karolkarolowski
Co powiecie na to?
Prawdziwe czy fake?






haha jeszcze do niedawna ta wersja byla wake teraz juz org?


hehe




BD 1ml tez raz jest fejkiem raz oryginalem genesis bez kodow z zdjecia to wersja od lat uchodzaca za loterie





ten genessis obok ori to nawet nie stal :) jak ktos ma choc troche oleju w glowie i umie uzywac google to wie jak wyglada teraz orginalny genessis meds i jak wyglada :) ani w tego ani wtego z kodami nie wierze :) genesisa w ciemnych flakonach podrabiali u mnie w miescie ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
BigYorkie1488
maniekar
maly999
Karolkarolowski
Co powiecie na to?
Prawdziwe czy fake?






haha jeszcze do niedawna ta wersja byla wake teraz juz org?


hehe




BD 1ml tez raz jest fejkiem raz oryginalem genesis bez kodow z zdjecia to wersja od lat uchodzaca za loterie





ten genessis obok ori to nawet nie stal :) jak ktos ma choc troche oleju w glowie i umie uzywac google to wie jak wyglada teraz orginalny genessis meds :) ani w tego ani w tego z kodami nie wierze :) genesisa w ciemnych flakonach podrabiali u mnie w miescie ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 224 Napisanych postów 328 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14244
nie ma oryginalnego genesisa nie robia tego juz X lat. genesismeds w 10ml to tez kopia
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
maniekar
nie ma oryginalnego genesisa nie robia tego juz X lat. genesismeds w 10ml to tez kopia


ale przynajmniej jest jakas strona jest sie do czego odniesc :) ja tam w genesissa nie celuje bo poprostu nie bo nie :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 242 Napisanych postów 16988 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 141802
Lordwais
Gwooki tyle czasu jestes na forum, powinienes wiedziec ze da sie upchac 400mg roznych estrow. Przynajmniej wielu forumowiczow tak twierdzi bo ja o procesach produkcji wiem tyle co uslysze/wyczytam. A bolesnosc to jak zapewne tez wiesz kwestia indywidualna. 100 osob bije i nie boli a 101 placze z bolu. Z mojej strony moge powiedziec ze dziala tak samo jak kazdy inny mix tylko stezenie wieksze


Bolesnośc zle wykonanego strzalu a morfologia wskazujaca na stan zapalny to dwie rozne rzeczy
1

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1645 Napisanych postów 5988 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73609
Ziki wielkiej roznicy nie ma. Jesli zle wykonasz strzal tzn nie fizycznie a cos sie dostanie czy do soku czy na igle czy na skorze bedzie to wystapi stan zapalny. Ja raz w zyciu mialem stan zapalny po 5-6 strzale oddalem flkaon i kumpel bil bez problemu. Jednak jesli wystepowalo to u ciebie regularnie to najczestsza przyczyna jest duza ilosc rozpuszczalnika aby upchac te mg. Z takich tez powodow ja nie lapie sie srodkow o tak duzych stezeniach. Albo sa bolesne albo okrojone sklady. Dla mnie szkoda czasu i zdrowia na takie mixy.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosterone Enanthe GoldLine - Enanline 250mg REAL/FAKE?

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Fruzelina