SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4383525

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 205 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2146
Tragedia jak to wygląda, za darmo bym tego nie wbił.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16355 Napisanych postów 64973 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550603
korb0l
Jurek1993
Witam a ta deka z malay tigera jest dobra bo ziomki z osiedla ją walili i cos tam urosli a zwrocie uwage na ta pierwszza ampułke z lewej u gory jest bardziej wypuklona








deka działać działa , nawet ta wesja bez kodów co ty masz też działa tą serie aktural znajomy bił i urósł



Towar jak najbardziej OK.
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47889 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
miałem kiedyś suste z MT i ampułki mają bardzo różne więc tym nie ma się co przejmować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 9
Siema co powiecie na temat test enan aburaihan iran seria 6016,10-2013,10-2018 bo niewiem czy orginal.z gory dzieki






Zmieniony przez - Qrn w dniu 2016-03-07 22:24:22

Zmieniony przez - Qrn w dniu 2016-03-07 22:27:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47889 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
po prostu wbij i zrób badania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 9
Spoko dzieki no tak zrobie jak zaczne ale chcialem sie dowiedziec tylko o ta serie czy ktos wie cos na ten temat czy ogolnie jest ok czy fake sie zdarzaja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1480 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25903
Ja mialem inna czcionke i robil dobrze, nie powiedziane ze ten nie bedzie dobry j.w wbij zrob badania i zobaczysz

Życie zaczyna sie po 40-stce w pier*****m bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47889 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
po za tym jest tyle ciekawych labów obecnie na rynku, a Ty pakujesz się się w Iran który może totalnie nie działać..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2331 Napisanych postów 34478 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 251144
z iranem bym sobie dal spokoj, jedna ampa potrafi dzialac, druga juz nie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 8083 Napisanych postów 16650 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 102329
Czy to dobre hcg?

Aktualny BLOG http://www.sfd.pl/[BLOG]_Natan33_Living_the_dream...-t1126442.html
http://www.sfd.pl/temat215501/ stary temat i zdjęcia z przed lat
http://www.sfd.pl/temat229096/  z czasów jak jadałem owsiankę

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Whey vit