SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8410809

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 47 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8702
manollooo
Cześć Panowie,

Dostałem dzisiaj Enana od Androchem, jednak mam problem bo płyn jest dziwnie gęsty i mętny, coś jakby zawiesina i nie wiem czy moge bić.
Dodam, że biorę go 3 raz i 2 poprzednie były git.
Co sądzicie?













Zmieniony przez - manollooo w dniu 2018-12-07 12:05:12


podgrzej nad świeczką lub wsadz do wrzątku i odczekaj
ale opcja numer jeden bedzie szybsza
powinno pomóc
pewnie towar byl w chłodnym miejscu i zaczął "siadać"
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 9621 Wiek 43 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407794
Dokladnie, tak sie dzieje z sokami o tej porze roku.

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11077 Napisanych postów 50995 Wiek 29 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
Mi sie takie zrobilo, gdy robilem mixa, jeden stral na wyjazd, zeby nie wozic calej apteczki. Zrobilem to we flakonie po hcg (te nowe z gumka). Wbilem i zyje.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11077 Napisanych postów 50995 Wiek 29 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
greenman01
manollooo
Cześć Panowie,

Dostałem dzisiaj Enana od Androchem, jednak mam problem bo płyn jest dziwnie gęsty i mętny, coś jakby zawiesina i nie wiem czy moge bić.
Dodam, że biorę go 3 raz i 2 poprzednie były git.
Co sądzicie?














Zmieniony przez - manollooo w dniu 2018-12-07 12:05:12


podgrzej nad świeczką lub wsadz do wrzątku i odczekaj
ale opcja numer jeden bedzie szybsza
powinno pomóc
pewnie towar byl w chłodnym miejscu i zaczął "siadać"


siadac ??? poprostu trafiles zle ugotowany wypust i tyle (nie hejtuje androchemu zdaza sie najlepszym ze cos jest czasem nie tak)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 298 Napisanych postów 1223 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 99949
zabrakło bioniche.... ktoś to stosował?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3966 Napisanych postów 4473 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 182558
Bioniche git underek i masz ori ale Chicago Bulls nie slyszalem ze maja undera? Testo musi działać bo kto testo waluje - d****? Przekonasz sie szybko ale z nandro gorzej bo to juz kilka tygodni trzeba.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 78959 Napisanych postów 344875 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1610686
SięNiePoddawaj
zabrakło bioniche.... ktoś to stosował?





Testy nie działające trafić raczej ciężka sprawa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 78959 Napisanych postów 344875 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1610686
BigYorkie1488
greenman01
manollooo
Cześć Panowie,

Dostałem dzisiaj Enana od Androchem, jednak mam problem bo płyn jest dziwnie gęsty i mętny, coś jakby zawiesina i nie wiem czy moge bić.
Dodam, że biorę go 3 raz i 2 poprzednie były git.
Co sądzicie?















Zmieniony przez - manollooo w dniu 2018-12-07 12:05:12


podgrzej nad świeczką lub wsadz do wrzątku i odczekaj
ale opcja numer jeden bedzie szybsza
powinno pomóc
pewnie towar byl w chłodnym miejscu i zaczął "siadać"


siadac ??? poprostu trafiles zle ugotowany wypust i tyle (nie hejtuje androchemu zdaza sie najlepszym ze cos jest czasem nie tak)


Nie jest źle ugotowany tylko byl w za zimnym otoczeniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 78959 Napisanych postów 344875 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1610686
Lordwais
dansk8
Siemanko, jak opinie na temat tego produktu? Kody weszły bez problemu.










Zmieniony przez - dansk8 w dniu 2018-12-12 18:27:16


chlopaki z silki leca orale bioniche i zadowoleni


Bioniche dobry lab śmiało podjadaj
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 391 Wiek 38 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15282


kto pamieta?

j**AC TE p******ONE SFD
SAME d****E TU k***A SA
j**AC SFD
j**AC SFD

Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Sztos