SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6411261

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 99 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 974
No właśnie u mnie też cisza dzieki łodzianin pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3907 Napisanych postów 26911 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 450362
Co tam na propie jest napisane, bo nie dowidze coś "children"?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 99 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 974
Coś w stylu chować przed dziećmi na większości tak pisze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 99 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 974
Łodzianin pytanko do ciebie czy nie za jasne jest to.na trena czy każdy dobry tren musi być ciemny jak to twierdza niektórzy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 52852 Napisanych postów 309101 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1492571
kolor nie ma znaczenia , tren może być również dobrze przezroczysty
większość ug specjalnie robi "kolor" bo tak się przyjęło i laik jak zobaczy jasny tren to twierdzi że wałek , a jak dostanie testa w kolorze herbaty to będzie chwalił

tak więc na to nie patrz , dobrego trena poznasz po kilku iniekcjach a najlepsza wykładnią jest sylwetka która tren potrafi przemodelować nawet przy nie dopiętej misce , i to powinno być wyznacznikiem działania trenu., mega regeneracja,siła i wzrost agresji
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 99 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 974
Dzięki bardzo mi pomogłes tez myślę że kolor nie ma znaczenia liczą sie efekty i działanie pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 99 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 974
Jakbyś rozpisał 30 tren ace i 40 testa propa ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 52852 Napisanych postów 309101 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1492571
Dzial doping i swoj temat z ankieta zaloz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 99 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 974
Ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 652 Napisanych postów 11875 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 88271
zioekt
Co tam na propie jest napisane, bo nie dowidze coś "children"?


zapewne ,, keep out of the reach of children,, tam pisze
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Whey d