SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4265023

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 479 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 118586
Siemanko. Panowie klepie to:




1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16226 Napisanych postów 64814 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550037
DB Pharma dobry i sprawdzony lab
2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 182558
Z ciekawosci ma ktos info kiedy ten lab powstał? Ja pamietam jeszcze jak byłem młody i szczupły to brałem od nich metke i winko ale mieli lekko przezroczyste brązowe tubki bez okleiny białej.
Wino, meta działały pozytywanie ale clen był jak amfetamina to u nas miał zbyt na osiedlu hehe.
Do tej pory DB clen kosa straszna dla tłuszczu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 126 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3534
Panowie czy tak wyglada teraz nowy design od Nexiuma, bo mam zakupiona te butle enana na test?
Ktos cos? Co do Labu to kopie?





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 27 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1557
Dobry neXium
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16226 Napisanych postów 64814 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550037
SalvatoreLucania
Z ciekawosci ma ktos info kiedy ten lab powstał? Ja pamietam jeszcze jak byłem młody i szczupły to brałem od nich metke i winko ale mieli lekko przezroczyste brązowe tubki bez okleiny białej.
Wino, meta działały pozytywanie ale clen był jak amfetamina to u nas miał zbyt na osiedlu hehe.
Do tej pory DB clen kosa straszna dla tłuszczu.



W 2007 wrzuciłem ten labo jako ciekawostkę, bo nikt o nim nie słyszał nawet tutaj:

http://www.sfd.pl/DB_PHARMA__ciekawostka-t360512.html


Wtedy ten lab już był trochę na rynku, jednak w bardzo zamkniętym kręgu zainteresowanych.

Wtedy np z orali była tylko viagra/cialis/efedryna i byłypakowane w vialach 10ml zamykane po 30sztuk jak dobrze pamiętam...

A same orale były w płynie do picia - np clen 120mcg/ml, metka, anap, oxa, clom, nolva itd...

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 182558
To ja mialem brazowa przezroczystą tubke w srodku woreczek i po 100 tabsów bylo tam. Chyba ze to fejk jakis był??? U mnie clen, wino i meta tylko latały gdzies 2007 moze?


Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-02-06 13:54:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16226 Napisanych postów 64814 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550037
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 182558
Zgadza sie to juz po moim slubie było w 2008 sie pobierałem.
Wiesniacko to teraz wyglada z perspektywy czasu....


Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-02-06 15:48:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1668 Napisanych postów 11945 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 156062
Ja się pytam dlaczego efke skończyli produkować i dlaczego żaden ug nie robi, whyyyyy?? najlepszy środek na redu, przynajmniej dla mnie


Zmieniony przez - Arkus P w dniu 2017-02-06 16:20:48

Brak podpisu

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosterone Enanthe GoldLine - Enanline 250mg REAL/FAKE?

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Fruzelina