SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6412922

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2372 Napisanych postów 4329 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 98878
mesja1905
patryk173
W pl to kupiłeś czy w UK? Jak w pl to raczej wałek.

W uk również

Bo pochodzi z pl


Zmieniony przez - patryk173 w dniu 2019-08-14 23:18:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12359 Napisanych postów 27154 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 193997
Przecież na stornie internetowej jest uk

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12359 Napisanych postów 27154 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 193997

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3236 Napisanych postów 13274 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 367439
zamiast tej tevy mozesz gips wciagnac nosem i popic witamina C i tak samo ci to zbije estro jak ten APTECZNY armidex

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 47 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 796
alex79
Witam
jak juz widze ze posty sa o IA
to pytanie czy ktos ostatnio lecial z Letro z Alpha-Pharma ? bo narazie brak mam dostepu do letro aptecznego.
kod na stronie zweryfikowany poprawnie no to mysle ze chyba jest ori. ?
a ktos moze ostatnio bral jak dzialanie itp. ?












Oryginal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2080 Napisanych postów 4166 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 290783
GWookie
ja tam nic nie mowie ale przy tych dawkach juz bym mial e2 ponizej wykrywalnosci

U mnie byłoby tak samo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 106 Wiek 38 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1123
Panowie bold DNA pewny sprawdzony a bold SKY? Roznica 50mg na 1ml

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 112 Napisanych postów 977 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 29953
roughneck_666
Witam Panowie :) Szybkie i konkretne pytanie bo wydaje mi sie że ten armidex z TEVA to jest wałek ?

Strasznie słabo zbija mi estro... zaraz wrzuce wyniki badań













To ari chodzi w śmiesznych cenach-ponad połowę taniej niż nirmalne, więc nie może działać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 1 rok Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
W Polsce to kupiłem i raczej to jest wałek.... musze ogarnac sobie recepte bo szkoda sie wk***iac

A z underów IA które chociaż działa ?????

Patrzcie Panowie na moj cykl od 01.06 i dawkowanie armidexu !!

Od 01.06 do 08.08 leciał prop 100 e2d a teraz aktualnie enan 500 tygodniowo

Zrobiłem badania czekam znów na wyniki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 622 Napisanych postów 6690 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 63505
Ari z ANDRO ok kumpel brał badał się i wszystko tak jak powinno byc

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."


doradca C/S ze wskazaniem na combat

Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Whey d