SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7363382

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1638 Napisanych postów 5988 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 73609
Az za dokladne te stezenie wyszlo biorac pod uwage czystosc substancji i degradacje. Ale moze i dysponuja technologia farmaceutyczna. Kto wie.
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1550 Napisanych postów 22875 Wiek 9 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 374005
lordknaga
srogi lab, chyba jednak sie skusze masterka to nawet ponad limit zalali


srogą to ma reklame tutaj
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3523 Napisanych postów 13592 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 369872
BigMen
Az za dokladne te stezenie wyszlo biorac pod uwage czystosc substancji i degradacje. Ale moze i dysponuja technologia farmaceutyczna. Kto wie.


chlopaki pisali przeciez, ze to odnoga bajera, to firma farmakologiczna z niemiec

naprawde jest tyle firm teraz 'pewnych' na rynku, ze ktos by musial byc zdesperowany, zeby tak wygaldajacego kota w worku kupowac i ta nazwa - bezbledna





Zmieniony przez - lordknaga w dniu 2/21/2019 9:06:34 PM
4

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1638 Napisanych postów 5988 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 73609
Nie no jak by policzyc wspolczynnik zmiennosci to master by mogl wyjsc nawet idelanie 100mg a to juz chyba bylo by niemozliwe. Nie chce sie madrzyc bo alfa i omego nie jestem ale wg mnie jest to az za kolorowe w porownaniu do innych badan jakie widzialem. Uwazam ze odchyl nawet 10% mozna smialo akceptowac w przypadku ug.
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60310 Napisanych postów 319189 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1526316
Może koniec spamowania ?
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 2690 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38590
Mam pytanie chłopy, jest prolo z jelfy ale po terminie z 2018 ori, przejmowac sie tym czy brać ?

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1550 Napisanych postów 22875 Wiek 9 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 374005
bierz spokojnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3981 Napisanych postów 9621 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 407794
jw bez obaw, 2019 dopiero mamy

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 2690 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38590
ale jakby juz z 3 lata po terminie to bym się zastanawiał :D

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 525 Napisanych postów 3300 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 130646
Shaki27
Mam pytanie chłopy, jest prolo z jelfy ale po terminie z 2018 ori, przejmowac sie tym czy brać ?


bierz i na zdrowie

to jest termin MINIMALNEJ przydatnosci, firmy faramceutyczne maja w obowiazku zrobic lek na pol roku w przod za date nawet. taka ciekawostka

BigMen
Nie no jak by policzyc wspolczynnik zmiennosci to master by mogl wyjsc nawet idelanie 100mg a to juz chyba bylo by niemozliwe. Nie chce sie madrzyc bo alfa i omego nie jestem ale wg mnie jest to az za kolorowe w porownaniu do innych badan jakie widzialem. Uwazam ze odchyl nawet 10% mozna smialo akceptowac w przypadku ug.


czemu nie? i mowie tu ogolnie o wszystkich labach, skoro metke 10mg mozna zrobic to tym bardziej 100mg mastera... albo jak clen robia gdzie sa mcg? przeciez nie sypiesz tyle ile na flaszke tylko dajesz proporcje na litry czy kilogramy i to normy w firmach farmaceutycznych przeciez sa, nikt nie sypie tyle ile na 1 ampe omy.. to gotuja w kotlach po setki jak nie tysiace litrow.

koniec OT i filozofowania. jak ktos cos chce testowac to niech bije i oceni a nie domniema czego ile gdzie.


Zmieniony przez - GWookie w dniu 2019-02-21 23:27:45
2
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Wheya