SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4579719

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 47
Nie wiem czy to nie fake gdyż na ampułce pisze enenhate a powinno być enethate potem wkleje foto. Reszta ok ampułki w miare równe , sok też porówno rozlany , napisy nie schodzą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2204
iizziikk
Zapq- jesli masz potwierdzone opinie bliskich znajomych ze dziala firma to warto zainwestowac. Aczkolwiek wolalbym wbic zbadac i wtedy robic zapas wiekszy


Mam narazie butle propa na test i npp. Wbije zbadam i napewno dam znac :)


zioekt
Nie widziałem tego nitro nigdy,ale źle nie wygląda,ja bym bił normalnie


Własnie zaczynam trzaskać i zrobię krew. Dam znac, moze u was na rejonach tez ktos bedzie mial stycznosc to i dylemat bedzie mniejszy. Wygladaja bardzo ladnie, sa przyzwoitej jakosci a i cena bardzo ok :) Ktos sie bardzo postaral.

Pozdrowki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 36314 Napisanych postów 277784 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1384956
krzykacz
zioekt


To jest lista apteki hiszpańskiej,tak jak Ci pisałem tu jest efka.




No jest, tyle udało mi się ustalić.


super sprawa i dobre stężenie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3276 Napisanych postów 45673 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 428743
Zapq
iizziikk
Zapq- jesli masz potwierdzone opinie bliskich znajomych ze dziala firma to warto zainwestowac. Aczkolwiek wolalbym wbic zbadac i wtedy robic zapas wiekszy


Mam narazie butle propa na test i npp. Wbije zbadam i napewno dam znac :)


zioekt
Nie widziałem tego nitro nigdy,ale źle nie wygląda,ja bym bił normalnie


Własnie zaczynam trzaskać i zrobię krew. Dam znac, moze u was na rejonach tez ktos bedzie mial stycznosc to i dylemat bedzie mniejszy. Wygladaja bardzo ladnie, sa przyzwoitej jakosci a i cena bardzo ok :) Ktos sie bardzo postaral.

Pozdrowki


Co do jakosci tak jak ziotek napisal, ladnie wyglada, wydaje mi sie ze bedzie klepac jak trzeba. Nowa firma napewno chce odniesc sukces i odbiorcow. Czekam na wyniki. Pozdro

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1039
ori czy fake?miał ktoś? Kody przeszły.












Zmieniony przez - krzycho146 w dniu 2016-08-30 09:42:33

Zmieniony przez - krzycho146 w dniu 2016-08-30 09:52:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 906 Napisanych postów 3825 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 95801
Ori bdb tura

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 140 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1848
Co powiecie o labie EnzoLab ktoś słyszał jakie opinie o tym produkcie . Podobno Nowa firma ktoś testował?


Zmieniony przez - Morda77 w dniu 2016-08-30 10:41:18
...
Napisał(a)
Usunięty przez lodzianin1 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 317
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1234 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11065
meta kosa tura kosa testy tak samo tura i meta j**ie zoladek ostro bez oslon nie bierz

:D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 48253 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
po czym mzna poznac wałka orali Vermodje? i czy latają kopie susty OBS?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

FuckBaton