SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5985968

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 1314 Wiek 45 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 163294
Na Krzykacza to nie patrz. On je drut kolczasty i sika napalmem...
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 3291 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130509
alex79
Witam
czy ktos stosowal zamiast Cabaseru ?





szamalem, dokladnie ten co masz. pol tabsa e2d i zbijalo bdb. sajdy byly przy 1tab ed, ale tez przesadzilem wtedy z iloscia bo na badaniach wyszlo ze mam prl ponizej wartosci wykrywalnych. dziala jak najbardziej. bierz na noc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6465 Napisanych postów 9621 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 407794
No tak jak jedna porcja to logiczne, ze na noc. Ale nie wiem czy takie dawkowanie nie zapewni ciaglych skokow prl skoro dawkowanie z ulotki to 2-3 porcje ed. Robiles moze badanie kilka dni po odstawieniu?

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2742 Napisanych postów 2561 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42337
Aliorsfd2
Witam wstawiam inj DNA do oceny czy wszystko w porzadku. Cypio tren i bold za pare dni wchodze na cykl z tego




masz temat do porownania https://www.sfd.pl/DNA_Laboratory_inj&tab__temat_zbiorczy_-t1188100.html

masz real DNA bij i rosnij wszyscy chwala ten lab
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 99 Wiek 138 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17660
kosta83
menio_wwa
Kupiłem tego propka w 2017 ze stronki która dziś już nie istnieje , czy bił ktos z was ta Alchemie i czuł działanie? U mnie Po 1,5ml faja rano nawet nie pobudzona a estro i prolke mam Ok .







Alchemia pro miała bdb soki. Ten żółty pasek masz taki świecący czy matowy? A poza tym ci chcesz poczuć po 1.5 ml propa?
żółty pasek świecący , a co chce poczuć - pierwszy raz mam styczność z propem to mój kolejny flakon a chloopy wypisują ze po dobrym propie rano na baczności codziennie a u mnie kicha mimo Że ogarnalem prolke z estro a myślałem ze tutaj leży problem . A jak robiłem badania teścia po 48h od iniekcji to wyszło coś 17 w normie do 8 , wiec wynik chyba kiepski
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10830 Napisanych postów 20745 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167927
Prop ma okres półtrwania mniej więcej 48h . Wbij wieczorem rano zrób badania będziesz wiedział .
To ze kuska nie odpaliła to dziwne na propie u mnie efekt jak piszesz . Hormony ogarnales piszesz , wszystko w widełkach ? Nie zbiles za bardzo e2 ?
Nawet jak masz 2x normę to sprzęt powinien lepiej działać

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 320 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22476
no mi po propie przez pierwsze 8-10tyg to miałem wrażenie że mi całą noc stoi kiedy bym się nie obudził to kaktus na baczność :%
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2742 Napisanych postów 2561 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42337
to jest to, to wlasnie jest test
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 350
Jak ktoś opinie coś?










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 3291 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130509
Krzychu79
No tak jak jedna porcja to logiczne, ze na noc. Ale nie wiem czy takie dawkowanie nie zapewni ciaglych skokow prl skoro dawkowanie z ulotki to 2-3 porcje ed. Robiles moze badanie kilka dni po odstawieniu?


Musialbym sprawdzic Krzychu jak to wygladalo, wiem tylko ze minimalna zmiana w dawkowaniu exe i w ciagu paru dni e2 konkretnie wzroslo, wiec w przypadku exe ma to duze znaczenie, tu tez mozliwe, ze jest jak mowisz wiec najlepiej by dziabac przynajmniej codziennie ale np 1/4 tab
1
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

BF