SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4421144

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2526 Napisanych postów 2334 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 41272
marianzulek
Jak dupa? Wbijesz drugi raz?


ja odpuszczam ale kolega chyba poleci na tym, jakies pol godziny po lotce 0,5ml dhb 1ml test 1ml master, inj ja robilem tez w dupsko gdzie nie bil dawno, na razie jest dobrze normalnie siedzi na tylku ja po inj solo 1ml nie moglem nawet ustac tylko chodzilem tak nap... i bylo tylko gorzej z czasem, zobaczymy wieczorem dam znac

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 2690 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
BigMen
Badaniw dht... nic tylko zycze Ci powodzenia badanie wykonalne ale czas oczekiwania taki ze juz dawno skonczysz brac proviron zanim otrzymasz wynik



pociagne 100mg dziennie i tak do badania i bedzie wtedy realnie mozna powiedziec jak wyniki przyjda co bylo w srodku.a potem przechodze na innego producenta.

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1645 Napisanych postów 5988 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73609
Jak chcialem zrobic to czas oczekiwania 6 tygodni byl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47947 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
alex79
Witam
Czy ktos moze mial takiego testa z Alphy ?
Bo kod niestey nie wchodzi (kilka prób)
Wyglad jak ori. ale jak kod nie wchodzi to pewnie fejk...k***a mać











Fake syf ledwie co działa
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47947 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Już parę lat temu wstawiałem ta podrobe oryginał musi mnie wszystko z tyłu wybite a nie nadruk badziewny oryginał. Był super
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 2690 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38590
oryginal robił robote ale z 5 lat temu poszedł dosc duzy wysyp fajkow, i potem juz raczej tylko nasza rodzima produkcja podróbek z rożnym działaniem, dlatego na obecna chwile nie kupie żadnej alphy


Zmieniony przez - Shaki27 w dniu 2019-03-17 11:36:36

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47947 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dokładnie teraz to sam syf wogle ciężko o cis dobrego nawet te piękne ampuleczki piękne opak często gówniane. Już parę firm w pełnych pudełeczkach trafiłem na słabe g****. I wes tu żyj w tej Polsce taki primus piękny chwalony a ja wbiłem i syf słaby. Cypionat podziękowałem. Jak się pojawił tak znikł a chwalony po niebiosa. Platinum susta piękna 300 mg hmm 1500 mg lipa dno nigdy więcej. Niedawno piękny swus ampuleczki opakowania idealnie nalane susta praktycznie zero działania syf hm a zwykle tańsze UG flakonowe klepią ok schre doki napoczatku też super cyp susta wymuatala wystarczyło mi 750 żeby był ogień potem nagle wszystko syf susta 1500 i lipa do dziś leży to g**** wrogowi nie dam
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47947 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Z makalayem też ruznie raz dadzą ok a raz g**** co partia szach**a. Żeby ludzua w lubach mieszac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47947 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
A takie bioniche bilem 7 lat temu bilem 3 lata temu i wbiłem i miesiąc temu suste. I co hm i działa tak samo jak i 5-7 lat temu to teraz też dobrze działała ten sam poziom. Może. Niejest najlepsza bo najlepsza to była właśnie org alpcha ale zaraz po alpche to git towar. To samo taki genamed susta zawsze trybi od lat dobrze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47947 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Niedługo stestuje nande bo bardzo chwalą jakie to super cena widać wysoka jak i alpcha org to ciekawe. Że już piszą o nie dolnych Amp to ciekawe. Jak jakość. Oczywiście jak będzie słabe to itak tu napiszę prawdę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Whey vit