SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4291760

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 49 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3035
to wszystko narazie







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 49 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3035
prosze o odpowiedz znawcow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1834 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52690
Prolka - walek
Malaye - ug, pewnie dziala
Tamox - ori, ok
Rexobol - raczej ok
Ovigil - moze dziala, kto wie, ale nei wiem po co brac undera hcg, skoro mozna dostac Pregnyl ori
Desma - walek, ale chyba ten dzialajacy
Clomid - hmmm;)


Zmieniony przez - Phoneme w dniu 2015-08-15 19:36:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 49 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3035
jutro dodam dokladne foty reczty rexobol sprawdzalem po kodzie pod zdrapka i wyszlo ze oryginalny boldebolin tez mozna sprawdzic po kodzie oovigil tez widze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 471 Napisanych postów 3196 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 128727
nie wiem czy to dobry pomysl aby pokazywac tak dokladnie jakie roznice sa miedzy walem a ori w przypadku omo/prolo.. chodzi o to ze jak ktos z tych ktorzy to walują ogarną temat to zrobią poprawki na pudelkach / ampach tak aby nie dalo sie odroznic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 49 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3035
czemu sadzisz ze desma to walek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 49 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3035
wiem ze moga zrobic poprawki ale ja chce tylko wiedziec czy te srodki ktore ja mam do czegos sie nadaja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1834 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52690
Pakerokrak, z ovigilem chodzilo mi o to, ze ovigil to under. A jak mozna ogarnac ori apteke, to nie powinno sie ryzykowac underowego odbloku. Co do Desmy, to nie ma szans, zebys mial ori. Ale ten walek powinien dzialac. GWoki, moze masz i racje, ale watpie, zeby zrobili idealny walek, skoro nie dali rady przez weiel lat. zreszta roznic jest znacznie wiecej, zarowno w prolce jak i omce.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4782
Oryginały czy fejki ?













Masa to jest klasa , posłuchaj Klimasa : )

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1834 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52690
GWoki, moze masz i racje, ale watpie, zeby zrobili idealny walek, skoro nie dali rady przez weiel lat. zreszta roznic jest znacznie wiecej, zarowno w prolce jak i omce. Poza tym bylo juz wrzucone przez kogos takie porownanie starej omki i prolki.
jesli jednak modzi uwazaja, ze jednak lepiej nie pokazywac tych roznic, to prosze o usuniecie postow. Po prostu moj kumpel sie nadzial na tego walka i dzieki niemu moglem porownac z ori, ktory mam na TRT.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosterone Enanthe GoldLine - Enanline 250mg REAL/FAKE?

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Fruzelina