SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7864864

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 14980 Napisanych postów 31298 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 211958
jestem w Uk wiec koluniu nie bardzo mi to na reke ;)
jak tam z tym winem, enan i deca. da ktos znac ?

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 20502 Napisanych postów 69861 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 570764
mesja1905
siema i o o tym myslicie, dzieki
















BDB winstrol

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 20502 Napisanych postów 69861 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 570764
mesja1905
..












Platinium puszcza dobre soki i orale.

Testa mogłeś również z rego laba zgarnąć Royala nie znam więc się nie wypowiem

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 14980 Napisanych postów 31298 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 211958
dzieki Krzyku. nie mial narazie nic innego wiec wzialem to, tylko 1 flakon. do 2 tygodni ma miec co trzeba to dokupie ;)

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11039 Napisanych postów 50717 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam mial ktos z was stycznosc ostatnio z turanabolem z vermodje? Czy zdarzaja sie podrobki? Jezeli tak to czy brak działania czy poprostu mniejsze stezenie srodka?


Zmieniony przez - majkel47 w dniu 2016-10-03 16:50:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 329 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43606
Ori dose?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 329 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43606
2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 329 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43606
3

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2323 Napisanych postów 23562 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 200916
dobry...osobiscie nigdy nie spotkalem sie z walem ale az dziwne ze badales i nie kreci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 329 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43606
Mozliwe ze trafilo sie slabe rozdanie,ale badanie do wgladu tez mam i na genamedzie i regeneracja i wynik sporo lepszy. No coz to tylko ug.
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

nutloveb