SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7159152

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1229 Napisanych postów 26434 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 298413
Wyglada standardowo, jak BP.
http://www.sfd.pl/Doping__zdjęcia-f15.html?search=BP pharma

Zmieniony przez - Aras84 w dniu 2014-04-18 16:00:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 743 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7267
kolega ma mete bałkana 10 blistrów wszytki mają ten sam kod który nie wchodzi na stronie bałkana blister ogólnie wygląda standardowo tylko wszystkie kody takie same? czy to moze być fake?

Nie namawiam lecz powtarzam w kółko kłuj w udo lub dupsko.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 58560 Napisanych postów 316784 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1518495
te kody to mozna z przymrużeniem oka traktowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15905
Co myślicie o tym? Jest tam boldenon?
Kod sprawdziłem i jest ok.













...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15905
Ampułki wyglądają tak:







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 7497 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 122808
Kilka osób to wbija i działanie jest boldowe, więc jest tam to co ma być.

"Ty mi tu chłopczyku nie rób reklamy, bo w marketingu nie siedzisz tak głęboko jak w mięśniach"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15905
A zdarzają się podróbki Alphy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1196 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 46200
Zet111 Wbiłem tego bolda ok 5 paczek i dziala nie mam porównaia do veta ale przy dawce 750 mg przez kilka miesiecy zrobilem kilka kg ladnego miecha wiec bij jedno co zauwazyle to ten srodek nadaje sie do cykli 14tyg+ ja podrobki nie widzialem zreszta masz kod jednorazowy wpisz go jeszcze raz i sam zobaczysz ze juz fake wyłazi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15905
Dzięki za info. Też planuję 5 paczek tego bolda na 16 tygodniowy cykl. Za kilka tygodni zdam relację czy działa jak należy.

Zmieniony przez - Zet111 w dniu 2014-04-20 18:02:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 25012 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 150167
Wtronce 3 grosze: bolda warto i dluzej ciagnac
1
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

nutloveb