SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5619634

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 138
Na razie jadę clena, docinam ostatki i za jakiś czas wjeżdżam na to. Zobaczymy, ludzie PODOBNO zachwalają, okaże się. Dzięki chłopaki :) Pozdrówki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2135 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 78425
Tadzik, oryginal czy fejk?

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1631 Napisanych postów 56715 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 264262
Serio wierzysz, że to wałują?

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2135 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 78425
Nawiazanie do innego tematu gdzie wrzucilem link do zdjecia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 442 Napisanych postów 2331 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 48698
W sumie jakby tam nasypać czegokolwiek i tak nikt by się nie zczaił :D

You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live forever.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2135 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 78425
Po zdjeciu nie ale przybilem juz kilka amp. I na mnie o dziwo dziala. Pierwszej nocy po inj, po 2h spania obudzilem sie wypoczety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1370 Napisanych postów 4349 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 100742
prosze jaki zloty srodek masakra)


Zmieniony przez - nuras w dniu 2017-01-11 16:08:15
2

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 458 Napisanych postów 676 Wiek 38 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 44710
Zamiast efki od dzisiaj walimy TADa




5
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1646 Napisanych postów 5988 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73609
Panowie glutatiom dziala czy soe wam to podoba czy nie.
Bral znajomy ktory watrobe mial mocno zajechana i wyniki zbil do niewiele ponad norme.
U mnie poprawila sie mocno cera i komfort psychiczny poniewaz bralem w ciezkim dla mnie okresie. Ewidentnie mialo pozytywny wplyw.

Takie wypowiedzi jak wyzej zachecajace do brania efki zamiast Tada to ewidentny przejaw ignorancji i glupoty. Warto sie zastanowic zanim cos palniemy bo ktos moze sobie przez to zrobic krzywde.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1370 Napisanych postów 4349 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 100742
Jak ja brałem tad to nie wiedziałeś ze takie coś jest i napewno nie jest to żaden złoty środek a już na pewno nie po jednej inj spanie 2gdz tak więc luzik
Co do poprawy wyników wątroby i innych podobnych oraz cera włosy np to oczywiście jak najbardziej polecam ale też nie po jednym inj tylko dłuższe stosowanie pozdrawiam

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Wheya