SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7323577

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 525 Napisanych postów 3300 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 130646
nie musi wcale odczuwac jakos masakrycznie ubocznych, ja bym sie osobiscie cieszyl gdyby byly efekty a ubocznych null.. ja nie odczuwam jakos bardzo ubocznych efektow roznych srodkow, pierwszy kontakt moze byl jakis taki a obecnie patrze tylko na zmiany wizualne.. bo i ogolnie przy lekach widze spora odpornosc na uboczne. poza tym to dopiero tydzien bicia.. patrz na sylwetke i bedzie git, dawka nie jest mordercza ale efekty moga milo zaskoczyc, nie daj sobie wkrecac niczego bo psychika tez swoje robi, powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 26317 Wiek 107 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 135694
Kazdy też jest inny i inaczje odczuwa działanie trenu. Tak samo im dłużej go stosujesz to bardziej cię męczy. Ale wazne by robilow lustrze i tego się trzeba trzymać. A zmiana w lustrze jest bardzo szybko zauważalna po 2-3 tyg powinno juz ladnie robic

>Trening czyni mistrza<

Zabija nas to co najbardziej kochamy..


SFD Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2059 Napisanych postów 3646 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78425
Mialem dodac ze nie kazdy jest mna. Ale mialem nadzieje ze moze nikt mi tego nie wytknie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 489 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11060
jubyyy
Ktoś wie co siedzi w środku?











Równie dobrze mógł byś zadać to pytanie do wróżbity Macieja
ale zapewne jakiś słodzik... oxa to środek egzotyczny i ciężko znaleźć jest dobrą/działającą, a zwłaszcza biorąc pod uwagę lab Galaxy który ostatnio ma bardzo mieszane opinie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 362 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5341
Ma ktoś foto tury z androchemu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2059 Napisanych postów 3646 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78425
jubyyy
Ktoś wie co siedzi w środku?











Ja kiedys bralem i dzialala:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2059 Napisanych postów 3646 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78425
marianzulek
jubyyy
Ktoś wie co siedzi w środku?











Ja kiedys bralem i dzialala:)


Z egzotyka nie ma co przesadzac. Chinczyki wszystko maja. Mit o braku oxandrolonu juz dawno powinien byc obalony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 238 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 47140
wolfidexter
Ma ktoś foto tury z androchemu?






Zmieniony przez - Jabol1908 w dniu 2016-06-21 01:48:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 1503 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42355
fejk czy orrrii










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 362 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5341
Jabol1908
wolfidexter
Ma ktoś foto tury z androchemu?







Zmieniony przez - Jabol1908 w dniu 2016-06-21 01:48:52


Dziękuję
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Wheya