SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5650273

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 249 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3741
comeback
lorak888
Dzieki za info comeback kolor oleju jest żółty widać na innym zdjęciu Ale jak mowiesz że lipa to będzie lipa szkoda


Oczywiście że wolałbym Ci napisać dobrego newsa że jest super, ori itd... Ale moim zdaniem to jest fejk. Choć oczywiście 100% pewności nie ma nigdy. Jeżeli masz więcej niż jedną paczkę sprawdź jeszcze z ciekawości czy kody kreskowe na naklejkach z holo są takie same na każdej paczce (czy numery się różnią) i czy nadruk tych kodów jest lekko wypukły i błyszczący.

Tu masz fotkę (wyciągnięta z większej fotki) mojej gali org na 99% - porównaj do swojej.
Jakby nie było widać to w wolnej chwili wrzucę Ci lepszą.






Zmieniony przez - comeback w dniu 2016-11-12 16:54:16

Mam gale jakby podobna do twojej tylko datę mam 022021 i sok jakby jaśniejszy...ale czcionka taka samutka...jestem 4 strz myślę że pomalu czuć działanie...siła na plus lepsze samopoczucie czuje się taki pełniejszy...libido delikatnie na plus...do 3strz bolal tylek po 4strz nic...

ciągła walka o mięcho;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 25012 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150160
Bilem niedawno gale taką jak na zdjęciu wyżej, byłem bardzo zadowolony :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 249 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3741
lestat1986
Bilem niedawno gale taką jak na zdjęciu wyżej, byłem bardzo zadowolony :)

Jakie dawki jak dlugo???

ciągła walka o mięcho;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 25012 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150160
500 albo 750 week szło, nie pamietam juz (mozliwe tez, ze najpierw 500 potem 750 ;) ), przez jaki czas tez nie pamietam bo ja ciagle cos bije, napewno szło na tyle długo, że zapamitałem jedna rzecz - ze bylem zadowolony z działania :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 807 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28220
Dziadyga, poniżej fota o którą prosiłeś. Natomiast, niestety, jak nie masz nalepek to szansa na ori mocno maleje.
Sprawdź jeszcze u siebie czy ampy masz równo nalane.





Zmieniony przez - comeback w dniu 2016-11-13 23:40:59
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 249 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3741
comeback
Dziadyga, poniżej fota o którą prosiłeś. Natomiast, niestety, jak nie masz nalepek to szansa na ori mocno maleje.
Sprawdź jeszcze u siebie czy ampy masz równo nalane.







Zmieniony przez - comeback w dniu 2016-11-13 23:40:59


Kolor mam jaśniejszy prawie jak woda czyli mam fejka...pytanie tylko czy działającego...sok gesty?

Zmieniony przez - dziadyga w dniu 2016-11-14 06:26:27

ciągła walka o mięcho;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 442 Napisanych postów 2331 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 48698
To że masz fejka nie oznacza że nie będzie to co na etykiecie i w takim stężeniu jak na etykiecie zbadaj towar i może akurat będzie wszystko git.

You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live forever.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 249 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3741
pajaczeq
To że masz fejka nie oznacza że nie będzie to co na etykiecie i w takim stężeniu jak na etykiecie zbadaj towar i może akurat będzie wszystko git.

Tylko jak sprawdzic...chyba jedynie badanie po 3/4tyg wolny i całkowity test?

ciągła walka o mięcho;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1631 Napisanych postów 56715 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 264262
Nie inaczej. Całkowity. Wolny bez sensu.
1

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 3291 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130503
pajaczeq
To że masz fejka nie oznacza że nie będzie to co na etykiecie i w takim stężeniu jak na etykiecie zbadaj towar i może akurat będzie wszystko git.


to nie chodzi o to aby stezenie bylo ok.. nie kupujesz po to apteki w cenie apteki aby wbijac ug.. najerki z bazaru tez moga byc tak wygodne jak ze sklepu.. ale to bedzie podroba warta 1/4 tego co ori.. wiec bez januszowego podejscia koledzy jak to podroba to rownie dobrze mogl kupic ug ktore produkuje pod swoją marką..

ale od razu mowie, gali nigdy nie bilem, nie mam pojecia ktora wersja jest ori i czy ciezko ori.. aczkolwiek zycze aby bylo jak najlepiej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Dzem