SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7320283

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2080 Napisanych postów 4166 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 290783
Tutaj akurat masz dobra metkę tak wyglada nowa szata balkana
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 525 Napisanych postów 3300 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 130646
Only i.m. - tylko podanie domiesniowo.

Wbij zbadaj, bedziesz wiedzial czy siedzi test, chociaz zaczynajac cykl bez watpienia poczujesz. Kiedys bilem jakas kopie abu, smigalo fajnie ale jesli ktos doplaca majątek z mysla, ze trafi ori to sie nie oplaca, bo sok taki jak w kazdym ug.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 38
Jestem po 4 miesięcznej przerwie więc napewno poczuje to fakt, dzięki Panowie.
Intra Muscular to chyba od tego ten skrót. Pomyliłem go z Injection dlatego myślałem że powinno być I.N
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 52 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10473
GWookie
Only i.m. - tylko podanie domiesniowo.

Wbij zbadaj, bedziesz wiedzial czy siedzi test, chociaz zaczynajac cykl bez watpienia poczujesz. Kiedys bilem jakas kopie abu, smigalo fajnie ale jesli ktos doplaca majątek z mysla, ze trafi ori to sie nie oplaca, bo sok taki jak w kazdym ug.


Dokładnie, i.m. - intra musculum.
Ciesz się, że nie ma jakiegoś podejrzanego IN, czy p.r. (per rectum) ;), albo i.o. (intra os), doszpikowo
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 59815 Napisanych postów 318541 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1524238
Ori sibu Rosja apteka







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19755 Napisanych postów 69051 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 567685
Fajna ...a tutaj komplet ugl meridia obie przebadane i są git
2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11805 Napisanych postów 17889 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 333443
lodzianin1
Ori sibu Rosja apteka











Jadlem po moim weselu w zeszlym roku 2 tab a reszte zostawilem w kieszeni i do prania poszlo z suszeniem i blister soe w tabsy wtopil i ch**. Ape sibu dpbre tyle ze nie odbiega od dobrych underow a cenowo juz tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 267 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4903
Panowie trafiłem na androchem ale mają chyba inne nabite kapsle czy zawsze tak było. Wszystko okej z tym? Bo chciałbym jeszcze dorwac proviron z androchemu nie zawiode się? Potrzebuje dobre działający proviron no i oczywiście środki :)









Zmieniony przez - baczek1997 w dniu 2020-03-15 18:50:40

Zmieniony przez - baczek1997 w dniu 2020-03-15 18:51:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 19600 Napisanych postów 75454 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 837471
baczek1997
Panowie trafiłem na androchem ale mają chyba inne nabite kapsle czy zawsze tak było. Wszystko okej z tym? Bo chciałbym jeszcze dorwac proviron z androchemu nie zawiode się potrzebuje dobre działający proviron no i oczywiście środki :)









Zmieniony przez - baczek1997 w dniu 2020-03-15 18:50:40

Masz Ori Androchem , bdb środki...provi również działa elegancko...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11805 Napisanych postów 17889 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 333443
Legit. Wbijaj. provi tez git
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

nutloveb