SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7350120

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 525 Napisanych postów 3300 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 130646
albo nieważne, nie pisalem nic a kto jak wydaje kase to jego problem (lub nie problem) i tyle. lepiej czasem nie sugerować sie opiinią kumpli bo jeszcze żaden nie miał wykrywacza subst aktywnej w dvpie pewnego igf-a tez tu chwalili, a roznica miedzy szpitalnym a tym ug kosmos, calkiem inne odczucia, calkiem inne efekty.. wiec.. calkiem inna substancja?

180zl tygodniowo to i tak dobrze... od kiedy pracuje nie pamietam takiej ceny ampa obecnie kosztuje ok 55zl
https://bazalekow.mp.pl/lek/30101,Deca-Durabolin-roztwor-do-wstrzykiwan

doz chyba od lat nie aktualizował swojej bazy.. dalej sa tam leki wycofane i brak lekow wprowadzonych mogliby cos z tym zrobic w koncu!


Zmieniony przez - GWookie w dniu 2016-05-25 00:38:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 11875 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88271
Ja sam sie za taka rozglada, bo wole wbijac 250mg tyg pewnika bo co ja robie badania czolowych labow to na 750-1g deki prolka w normie, jakim cudem kirva panowie?
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 26317 Wiek 107 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 135694
Tak samo było z metka PL przy 30mg robiło az miło. a dasz ug 60mg i nie dorównuje jelfie.
Wiec tak jak mowisz co kto woli imo lepiej wbić apteczny 100% środek bo wiesz że masz to co na etykiecie.
2

>Trening czyni mistrza<

Zabija nas to co najbardziej kochamy..


SFD Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60235 Napisanych postów 319076 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1525959
kulmasBAN
tak jak 200mg aptecznego testa porobi lepiej niz 500mg UG

po kieszeni....bo ta deka ma taka cene ze lepiej wbic 1g UG niz 100mg tej deki

znajomy bil 250mg, czyli tygodniowo 180zl( tyle placil w aptece)
po 8 tygodniach zalowal tej kasy nie mowiac o ilosci oleju, bo szlo 250mg deki i 500mg prolki apteki


dokładnie tym bardziej nandrolon idzie kupić dobry ug
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 11875 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88271
lodzianin1
kulmasBAN
tak jak 200mg aptecznego testa porobi lepiej niz 500mg UG

po kieszeni....bo ta deka ma taka cene ze lepiej wbic 1g UG niz 100mg tej deki

znajomy bil 250mg, czyli tygodniowo 180zl( tyle placil w aptece)
po 8 tygodniach zalowal tej kasy nie mowiac o ilosci oleju, bo szlo 250mg deki i 500mg prolki apteki


dokładnie tym bardziej nandrolon idzie kupić dobry ug


Wiadomo na PL realia 50mg aptecznej deki za 55 ziko to slabo, jak tam ludzie robia za 15 stowek na miesiac ale jak ktos kasiasty to bym sobie nie zalowal i zapodal z 250-300 bo z tymi ug roznie, samo ug moze sypac, tylko co chiniol wyszle to on sam nie wie, ja juz robilem krew na paru czolowych labach i uwierz prolka w normie nie zbijajac ja niczym


Zmieniony przez - mm1986 w dniu 2016-05-25 06:57:31
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 324 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10582
Do usunięcia


Zmieniony przez - porke1 w dniu 2016-05-25 16:09:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19762 Napisanych postów 69061 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 567725
Czyli ug towar lepszy niż apteczny. Śmieszne i żałosne.
2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 954 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54646
Nie
Ale 500mg takiego kozaka jak titan
Porobi jak 250mg apteki
Tylko ze za tygodniówkę apteki będzie 12 tyg bicia Titana
No chyba ze negujesz ze Titan kozak, bo przeciez bold 1klasa
Hehe
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60235 Napisanych postów 319076 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1525959
mm1986
lodzianin1
kulmasBAN
tak jak 200mg aptecznego testa porobi lepiej niz 500mg UG

po kieszeni....bo ta deka ma taka cene ze lepiej wbic 1g UG niz 100mg tej deki

znajomy bil 250mg, czyli tygodniowo 180zl( tyle placil w aptece)
po 8 tygodniach zalowal tej kasy nie mowiac o ilosci oleju, bo szlo 250mg deki i 500mg prolki apteki


dokładnie tym bardziej nandrolon idzie kupić dobry ug


Wiadomo na PL realia 50mg aptecznej deki za 55 ziko to slabo, jak tam ludzie robia za 15 stowek na miesiac ale jak ktos kasiasty to bym sobie nie zalowal i zapodal z 250-300 bo z tymi ug roznie, samo ug moze sypac, tylko co chiniol wyszle to on sam nie wie, ja juz robilem krew na paru czolowych labach i uwierz prolka w normie nie zbijajac ja niczym



Zmieniony przez - mm1986 w dniu 2016-05-25 06:57:31


wiadomo , ale dochodzi jeszcze iniekcja i tak 300 deki to mamy 6 ml i założmy prolka 800-1000 mg week i już jest 16 ml sporo .Plus coś na farta jeszcze i jest co wbijać.
ale lata wstecz u Łodzi w klubie gdzie typowo wyciskacze trenowali , to oni tylko brali dekę 50 co chłopaki z grecji targali a 200mg nie chcieli za nic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50309 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
siemka oryginal czy fejk ??




Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Wheya