SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7507695

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2081 Napisanych postów 4166 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 290783
Bałkan ma także spoko ari , wieczorem będę w domu to wrzucę foto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 417 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19050
te ari to loteria , ale tez byly egzemplarze dzialajace
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 441 Napisanych postów 585 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3241
daniel.dddd1
Panowie bold DNA pewny sprawdzony a bold SKY? Roznica 50mg na 1ml




Mysle ze tez bedzie dobry. W moim rejonie SKY ma dobre opinie, to co do tej pory chlopaki brali to mowili ze dobre.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 482 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2973
DNA bold leci opinie jak pytalem chwalony lab.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jagod4
alex79
Witam
jak juz widze ze posty sa o IA
to pytanie czy ktos ostatnio lecial z Letro z Alpha-Pharma ? bo narazie brak mam dostepu do letro aptecznego.
kod na stronie zweryfikowany poprawnie no to mysle ze chyba jest ori. ?
a ktos moze ostatnio bral jak dzialanie itp. ?












Oryginal.


4 TAB zjadłem tego letro alpchy i nic zero działania wpisałem kod na stronie i wyszło że org także hmmm uratował mnie armudex swis 1 TAB i wrucilem do żywych
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
roughneck_666
Witam Panowie :) Szybkie i konkretne pytanie bo wydaje mi sie że ten armidex z TEVA to jest wałek ?

Strasznie słabo zbija mi estro... zaraz wrzuce wyniki badań
















Zarlem po 2 TAB te Ari praktycznie niedziala wogle
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 323 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 24172
ktoś już badał sobie estro po boldzie czy narazie w ciemno wszyscy leca? bo zastanawiam sie czy dna też ubija estro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Leciałem bolda dna , przechodziłem z pb Lab na dna . Nic nie ubijało . Ale ja widzę ze jesteś jednym z wielu , którym ubija . Ja nie mam tego probl . A trochę tych boldow wbiłem .
U mnie leciał t400 dna w dawce 1200. I boldo 900. E2 na poziomie 60-70

Nie ma bolda , ze jeden ubija , a drugi nie . Bold jest bold . Albo ubije , albo nie .



Zmieniony przez - Lux1980 w dniu 2019-08-15 19:20:22

Zmieniony przez - Lux1980 w dniu 2019-08-15 19:24:36
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2349 Napisanych postów 5671 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 110003
ja tez mam takie zdanie

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2081 Napisanych postów 4166 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 290783
Armidex balkana








Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2019-08-16 09:34:31
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Black weekend