SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5992345

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 44591 Napisanych postów 295982 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1445278
marianzulek
Bralem i usupial mnie ten srodek. Wyciagniety z apteki. Tylko po pierwszej dawce czulem kopa, potem moglem isc spac odrazu


może połknąłeś w całości efka inj 2 ampy mnie z butów wyrywały
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2074 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 78425
Powtarzalem zabieg i odrazu ziewam. Tussipect tak sao na mnie dziala. Moze dawka za mala...
Bralem 2amp x 25mg.


Zmieniony przez - marianzulek w dniu 2017-06-30 22:28:52
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 16989 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 141951
gulu6095
witam zakupiłem omnadren ( podobno pochodzi z apteki) to co mnie nie pokoi w nim to 1. wyblakły różowy kolor 2.nie równo rozlane ampy 3.krzywo wybita data 4 krzywo naklejone naklejki na ampach ....


Z opisu wynika ze wał ,to nie produkcja yrecka czy egipska gdzie takie cos zdarzalo sie nawet na legit towarze..omka raczej zawsze rowno i pieknie rozlane i rowne ampy :)

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 578 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 145060
wrzuc foto ale jak nie kupiles tego osobiscie tak jak ja ide z recka do apteki to prawdopodobnie masz walek, kwestia tez ceny bo omka zdrozala i koszt op u dilla jest tanszy niz ten z apteki wiec tez daje do myslenia. obecnie jade ome i potwierdzam jak wyzej, wszystko rowniutko rozlane i naklejone i podkresle ze sam wykupuje na recepte z apteki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1639 Napisanych postów 5988 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73609
Cena nie jest wyznacznikiem. A aptece masz cenę sugerowana w której marza może być wyższa niż 100%. W obrocie czarnorynkowym może być zupełnie inna chociażby z racji pominięcia apteki/hurtowni/ ominięcie podatku VAT. Ale fak ze w aptece kosztuje sporo jest niezaprzeczalny.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 578 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 145060
jakby kogos interesowalo to wycofali z produkcji proviron i jedynie resztki sa w aptekach, nie do zamowienia juz jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 16989 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 141951
naziwisko
jakby kogos interesowalo to wycofali z produkcji proviron i jedynie resztki sa w aptekach, nie do zamowienia juz jest.


Jeżeli to prawda to ciekawe czemu wycofali ;/ zostaje w takim razie Egipt apteka i undery :)

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3962 Napisanych postów 4473 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 182558
marianzulek
Powtarzalem zabieg i odrazu ziewam. Tussipect tak samo na mnie dziala. Moze dawka za mala...
Bralem 2amp x 25mg.


Efa ori bez dwóch zdań...ja tam po tej efce swego czasu i nawet zwykłym Tussi obecnie latam po lesie jak Rambo i wcale duzo mi nie trzeba mimo 115kg masy.
MarianZulek moze Ty masz cos w deseń Benjamina Buttona?
Usypiasz po efce / Tussi a spróbuj przed treningiem walnąc 10-15mg Nasen i jak dokońcysz trening to bedziesz fenomenem i wszystko bedzie jasne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 685 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 52185
ziki2000
gulu6095
witam zakupiłem omnadren ( podobno pochodzi z apteki) to co mnie nie pokoi w nim to 1. wyblakły różowy kolor 2.nie równo rozlane ampy 3.krzywo wybita data 4 krzywo naklejone naklejki na ampach ....


Z opisu wynika ze wał ,to nie produkcja yrecka czy egipska gdzie takie cos zdarzalo sie nawet na legit towarze..omka raczej zawsze rowno i pieknie rozlane i rowne ampy :)



ja wyciagnalem osobiscie prolo i ampulki nie sa idealnie rowne i dzieki temu tez deko nierowno rozlane wiec tym do konca bym sie nie sugerowal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 685 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 52185
chyba że typiarki z apteki waluja prolo to mam walka :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

sosy