SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5814318

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 484 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19097
kurcze mam problem z dodaniem zdjecia...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49635 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ultima thx :) różni sie rzeczywiście kolorkiem :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49635 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
GWookie No tego abu akurat już smakowałem robił nieziemsko:) ale zobaczymy :) Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 484 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19097
zdjecie enan z bałkana co o tym sadzicie ?? pakowane po 10 i inne napisy niz na 5szt opakowaniu..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49635 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Wygląda Smacznie i pewnie działa ok :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 484 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19097
nie wiem czy to tylko zmiana designu czy kombinowane bo słyszałem ze wałki lataja bałkana.. w sumie zrodło to samo 5szt opakowanie działało branie miesiac temu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 3291 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130509
Marek2806
GWookie No tego abu akurat już smakowałem robił nieziemsko:) ale zobaczymy :) Pozdro


tez dobrze wspominam abu to ktore bralem zdrowia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 178 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4053
Czy Ovigil bywa walowany? Bo kumpel jest na odbloku i ma wlasnie Ovigil,ale po strzale calych 5000iu nic nie poczul w kroku,a na dodatek wpuscil pare kropel na test ciazowy i nie wykazalo ciazy...



Zmieniony przez - ultima w dniu 2015-02-13 20:32:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49635 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Mój znajomy ostatnio chwalił te ze schree
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15
Witajcie,

Czy to będzie fake czy oryginał co sądzicie? Myślałem że kolor będzie srebrny folli a jest biały ale może się coś zmieniło.
Druga sprawa jeśli oryginał to co sądzicie o Oxie z Vermodje?
Mam mieszane uczucia czy łyknąć, jedni mówią że super Oxa inni że weterynaryjny badziew o niewiadomym składzie.







Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

nutlove nowy