SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5692135

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 66 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 960
Jakby co wyprodukowano 08/2014 i termin 09/2016
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 328 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 43530
to normalne że te najlejki tak badziewnie odchodzą?Masteron P Nexium




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 446 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2906
widac ingerencje najprawdopodobniej oleju i etykieta odstaje, norma. U mnie zbil sie jeden flakon i wygladalo podobnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1224 Napisanych postów 95001 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 375707
Dopadłem takiego Genesisa.


Kod ok, Równo polane, sok gęsty. Jedyna różnica między ampami jaką zauważyłem to różne czubki ampy.
Jedne grubsze....drugie chudsze generalnie byle jak to wygląda bo nie mieszczą się i wypadają z tego "plastiku" co siedzą po 5.
Z działaniem się zobaczy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1395 Napisanych postów 4388 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 101005
nexium ok towar bdb

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 409 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11129
Zobaczcie co ja dostalem od dila zamiast HCG

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2836 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 19616
ktos tak mowi
prop tren 1-4
4-8
prop masteron

dziala to ?

po 6 dniu od hcg
po 2 tygodniach hcg

co o tym myslec?

Bo zycie to nie bajka nie głaszcze sie po jajkach.

....prawdziwy facet nie je miodu......prawdziwy facet źuje pszczoły....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2836 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 19616
ktos tak mowi
prop tren 1-4
4-8
prop masteron

dziala to ?

po 6 dniu od hcg
po 2 tygodniach hcg

co o tym myslec?







Bo zycie to nie bajka nie głaszcze sie po jajkach.

....prawdziwy facet nie je miodu......prawdziwy facet źuje pszczoły....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 163 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6428
do SharkMen, kolego ten androgen extreme to wielki syf, miałem propa z tego na wiosne zero efektów zero działania kumpel wyrzucił 3 butle do kosza bo też nie działało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 163 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6428
przeszedłem na propa z galaxy i byłem zadowolony:)
4
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Wheya