SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4083783

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2454 Napisanych postów 2230 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 40805
DNA oxa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 187 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10657
Witam
Panowie
miał ktos wczesniej moze stycznosc z ta firma ?
jakies opinie ?











...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 166 Napisanych postów 244 Wiek 39 lat Na forum 302 dni Przeczytanych tematów 1703
daniel.dddd1
jak ta oxa?



Tez mam orale z bm do cyklu wygladaja identycznie. Oxa j/w pewna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 243 dni Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 647
Witam wszystkich. Szybkie pytanie - Czy ktoś spotkał się z taką wersją propa z GENAMEDU jak ta na foto po prawej? Dotychczas leciałem chwilę na flakonach takich jak po lewej stronie na zdjęciu, jednak teraz trafiły mi się dwa flakony takie jak po prawej. Na pierwszy rzut widać, że fiolka niska(teoretycznie kiedyś takie były chyba) do tego kolor druku zielonej czcionki zupełnie inny odcień. Papier naklejki bardziej matowy oraz podejrzany hologram, którego nigdy nie widziałem w sokach GENAMED. Brzydkie kapslowanie w porównaniu do butli z lewej. Pod hologramem data prod 2015rok. Co do oleju, to ten po lewej, który jest OK jednolicie rozlewa się po butelce, a ten z prawej ocieka "zaciekami" - postaram się to ując na foto.Na moje oko podejrzane to wszystko, ale nie wiem jak wyglądały kiedyś te fiolki i soki, czy możliwe, że jest to jakieś stare nalanie z 2015 roku czy raczej FAKE?








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 509 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5847
mlodi
Witam wszystkich. Szybkie pytanie - Czy ktoś spotkał się z taką wersją propa z GENAMEDU jak ta na foto po prawej? Dotychczas leciałem chwilę na flakonach takich jak po lewej stronie na zdjęciu, jednak teraz trafiły mi się dwa flakony takie jak po prawej. Na pierwszy rzut widać, że fiolka niska(teoretycznie kiedyś takie były chyba) do tego kolor druku zielonej czcionki zupełnie inny odcień. Papier naklejki bardziej matowy oraz podejrzany hologram, którego nigdy nie widziałem w sokach GENAMED. Brzydkie kapslowanie w porównaniu do butli z lewej. Pod hologramem data prod 2015rok. Co do oleju, to ten po lewej, który jest OK jednolicie rozlewa się po butelce, a ten z prawej ocieka "zaciekami" - postaram się to ując na foto.Na moje oko podejrzane to wszystko, ale nie wiem jak wyglądały kiedyś te fiolki i soki, czy możliwe, że jest to jakieś stare nalanie z 2015 roku czy raczej FAKE?












Ja mam tren w takim flakonie jak po lewej , ciekaw jestem opini innych
Moze byc ze inne rozlanie ale to niech ktos potwoerdzi ze takie butle lataly ale kojarzy mi sie ze starsze genamedy mialy takie holo ale nie chce cie wprowadzic w blad bo nie mam.pewnosci


Czytaj więcej na https://www.sfd.pl/Temat/Cytuj?tid=1006675&pid=18911116 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 717 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26214
Marian 87.
Wino inj ap













A kody Ci weszły z tego wina?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 243 dni Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 647
mlodi
Witam wszystkich. Szybkie pytanie - Czy ktoś spotkał się z taką wersją propa z GENAMEDU jak ta na foto po prawej? Dotychczas leciałem chwilę na flakonach takich jak po lewej stronie na zdjęciu, jednak teraz trafiły mi się dwa flakony takie jak po prawej. Na pierwszy rzut widać, że fiolka niska(teoretycznie kiedyś takie były chyba) do tego kolor druku zielonej czcionki zupełnie inny odcień. Papier naklejki bardziej matowy oraz podejrzany hologram, którego nigdy nie widziałem w sokach GENAMED. Brzydkie kapslowanie w porównaniu do butli z lewej. Pod hologramem data prod 2015rok. Co do oleju, to ten po lewej, który jest OK jednolicie rozlewa się po butelce, a ten z prawej ocieka "zaciekami" - postaram się to ując na foto.Na moje oko podejrzane to wszystko, ale nie wiem jak wyglądały kiedyś te fiolki i soki, czy możliwe, że jest to jakieś stare nalanie z 2015 roku czy raczej FAKE?












Lewy to legit i nie ulega wątpliwości.Kiedyś właśnie podobno butle były niskie. Holo też były inne niż obecnie, ale także nie takie jak na butli po prawej,bynajmniej ja takiego nie widziałem. Prosze o opinie jesli ktoś w danych latach spotkał się z czymś takim, albo potrafi jakość to wyjaśnić/odróżnić. Z góry dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 36 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1043
Przecież to propionat, wbijesz 1,5ml - 2ml to zaraz poczujesz

A jeśli uznasz że to wyj**ka(podrobiony underground %) ) to możesz mi wysłać :D


Zmieniony przez - spejson94 w dniu 2019-04-06 00:31:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 456 Napisanych postów 676 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 44710
mlodi
mlodi
Witam wszystkich. Szybkie pytanie - Czy ktoś spotkał się z taką wersją propa z GENAMEDU jak ta na foto po prawej? Dotychczas leciałem chwilę na flakonach takich jak po lewej stronie na zdjęciu, jednak teraz trafiły mi się dwa flakony takie jak po prawej. Na pierwszy rzut widać, że fiolka niska(teoretycznie kiedyś takie były chyba) do tego kolor druku zielonej czcionki zupełnie inny odcień. Papier naklejki bardziej matowy oraz podejrzany hologram, którego nigdy nie widziałem w sokach GENAMED. Brzydkie kapslowanie w porównaniu do butli z lewej. Pod hologramem data prod 2015rok. Co do oleju, to ten po lewej, który jest OK jednolicie rozlewa się po butelce, a ten z prawej ocieka "zaciekami" - postaram się to ując na foto.Na moje oko podejrzane to wszystko, ale nie wiem jak wyglądały kiedyś te fiolki i soki, czy możliwe, że jest to jakieś stare nalanie z 2015 roku czy raczej FAKE?












Lewy to legit i nie ulega wątpliwości.Kiedyś właśnie podobno butle były niskie. Holo też były inne niż obecnie, ale także nie takie jak na butli po prawej,bynajmniej ja takiego nie widziałem. Prosze o opinie jesli ktoś w danych latach spotkał się z czymś takim, albo potrafi jakość to wyjaśnić/odróżnić. Z góry dzięki.



Po prawej masz 100% fejk Genameda, tak wlasnie wyglada podj**a.
Kartoniki miales do tego tej wersji po lewej??
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Na forum 255 dni Przeczytanych tematów 1085
Witam test prop firmy Medina fake czy oryginał ? Ogólnie hologram wydaje się Ok strzał już poszedł i bardzo bezbolesnie




Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosterone Enanthe GoldLine - Enanline 250mg REAL/FAKE?

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Fruzelina