SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8969306

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2361 Napisanych postów 5689 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 110111
bdb srodki

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 728 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52947
jakub9658
Panowie DNA ciekawi mnie, że mix z hologramem a enan nie?
No i kapslem i kartonikiem się różnią.









. Dobry towar też miałem i z napisem na kapslu flip off i bez itd to różni się tylko partią wszystko jest w porządku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13140 Napisanych postów 18874 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 339452
Ma ktos badanie tego gh vertexa? Nie moge znalesc. Ten dna to stary i nowy wypust. Oba git
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 16438 Napisanych postów 18317 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 197636
Tu coś znalazłem.

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3629 Napisanych postów 36555 Wiek 42 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 260970
dmq92
Ma ktos badanie tego gh vertexa? Nie moge znalesc. Ten dna to stary i nowy wypust. Oba git


1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11150 Napisanych postów 51601 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Co o tym powiecie ? Czy moze slabe i brać 2x tabs dziennie. Proviron schering

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13140 Napisanych postów 18874 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 339452
Wałek. To nie dziala chyba ze masz exp date 2017r


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-03-20 13:34:54
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1323 Napisanych postów 1407 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 51615
W ogóle nie kumam po co nawet wałki robić. Przecież proch nie jest drogi, mogliby chociaż z 15mg nasypać, jak już zadali sobie tyle trudu by podrobić produkt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11150 Napisanych postów 51601 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
dmq92
Wałek. To nie dziala chyba ze masz exp date 2017r
Czyli walek ?





Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-03-20 13:34:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 3303 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 130901
Wojmir28
W ogóle nie kumam po co nawet wałki robić. Przecież proch nie jest drogi, mogliby chociaż z 15mg nasypać, jak już zadali sobie tyle trudu by podrobić produkt.


No nie jest drogi, ale trzeba się pofatygować aby go ściągnąć, a wypełniacz kupisz na luzie lokalnie. Aczkolwiek też dla mnie to bez sensu, bo tak mogłoby nigdy nie wyjść, że są podróbki, gdyby każdy coś sypał działającego
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Zmiany w dziale !!!!

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

WHEY premium