SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8970970

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 68 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3195
Moge podesłać wiecej zdjęc
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 408 Napisanych postów 180 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13476
porównaj sobie do mojego andro.... u mnie data idealnie wybita nie jest ale nie schodzi:) u ciebie to lipnie wyglada















Zmieniony przez - kowal15151 w dniu 2017-05-05 17:47:57

Zmieniony przez - kowal15151 w dniu 2017-05-05 17:49:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 68 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3195
Chcialem jakiemus malolatowi z silowni dac flakon ale doszedlem do wniosku ze jak bedzie jakas hu..ia to szkoda bedzie dzieciaka i lepiej sam na sobie przetestuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 372 Napisanych postów 2331 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48698
Nie świruj mi schodziło z andro pod palcem wszystko z mastera propa testa prop i trenu ace i towar działał wzorowo więc wbijaj i testuj :)

You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live forever.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 68 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3195
Dzięki Panowie za informacje.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 362 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5341
Mi tez napisy po pieczatkach schodzily ale towar klepie.Od roku jade na towarze z andro i jest git.Na kapslu od góry masz logo andro ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 372 Napisanych postów 2331 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48698
Są dwie wersje jedne z logo drugie bez obie to ori i obie działają jak trzeba.

You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live forever.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2135
witam panowie oryginal czy fake









Zmieniony przez - dawwor15 w dniu 2017-05-05 23:02:18
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21810 Napisanych postów 71372 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 576080
Fotki daj.
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2135
juz dalem
1
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Zmiany w dziale !!!!

Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

WHEY premium