SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6340342

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11705 Napisanych postów 26221 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 190757
Już zapomniałem jak taka omka wyglada hahah

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11705 Napisanych postów 26221 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 190757
mesja1905
Już zapomniałem jak taka omka wyglada hahah


Nie chce mi się wierzyć , ze to aktualne zdjęcie robione telefonem np .
Tym bardziej widać ze jest reklama jakiejś strony z tylu , wiec to prędzej jakieś zdjęcie podglądowe z jakiejś strony www

Sorry za wyżej zamiast edycji dałem skopiuj . Zmęczenie wychodzi


Zmieniony przez - mesja1905 w dniu 2018-05-23 23:44:14

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10913 Napisanych postów 50071 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Jakieś opinie ?
Towar z tego samego zrodla i pierwszy raz mi sie zdarzyło ze z Alphy kody nie wchodza tzn. z Cypio weszly(sprawdzane wczesniej) a z Susty nie wchodza(niby nie oryginał) i z wina Rexobol tez nie wchodza i date waznosci ma 2 lata a na innych wczesniejszych wypistach widzialem ze ma 3 lata.Z Eminence wino-ok.
Co o tym sadzicie ?




Zmieniony przez - krzykacz w dniu 5/24/2018 9:57:15 AM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10913 Napisanych postów 50071 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Jakieś opinie ?
Towar z tego samego zrodla i pierwszy raz mi sie zdarzyło ze z Alphy kody nie wchodza tzn. z Cypio weszly(sprawdzane wczesniej) a z Susty nie wchodza(niby nie oryginał) i z wina Rexobol tez nie wchodza i date waznosci ma 2 lata a na innych wczesniejszych wypistach widzialem ze ma 3 lata.Z Eminence wino-ok.
Co o tym sadzicie ?
...
Napisał(a)
Usunięty przez krzykacz za pkt 4 regulaminu
Ekspert
Szacuny 10913 Napisanych postów 50071 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10913 Napisanych postów 50071 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Dobra sorry Panowie za zamieszanie
Kody nie wchodzily na stronie bo byla przez pomylke automatycznie przetlumaczona a jak byla w oryginalnej wersji(ang) to wszystko bylo ok. kody sie potwierdziły, troche dziwna sytuacja ale jest ok.
To mam nadzieje ze bedzie git bo zrodlo pewne.
To jeszcze raz sorry i moderatorzy moga pokasowac wczesniejsze posty do tego zeby nie zasmiecac forum.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 711
ctxvenwb292x
Joregatsu
Real or fake?





jedne z gorszych ug przygotuj sie na ropnie i bol po inj. Wybierajcie to co znane a nie ch**owe wynalazki


Właśnie nic takiego nie stało się, ból po iniekcji mija na 3 dzień żadnych ropni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1946 Napisanych postów 13702 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 242436
3dni bolu po iniekcji to tez srednio
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13745 Napisanych postów 68786 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 781370
Żyjemy w takich czasach z taką ilością środków i firm że jest w czym wybierać i nie ma się co męczyć z takim sokiem co 3dni po iniekcji boli...


Zmieniony przez - pawel82 w dniu 2018-05-24 16:41:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10913 Napisanych postów 50071 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Dokladnie u mnie juz by leżał w kiblu jest w czym wybierac jesli chodzi o laby
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

nutlove czeko