SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8412654

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11077 Napisanych postów 50998 Wiek 29 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
Bólem en ana Genesis i jest to prawda 0,7 w AMP było lecz teraz już to poprawil
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 994 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59839
szkoda czasu



proponuje jednak zaopatrzyc sie w przydatna rzecz
miske i przykrywke
zgodnie z regulaminem wycialem nadmiar falkonow





Zmieniony przez - kulmasBAN w dniu 2016-04-13 20:13:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3367 Napisanych postów 36213 Wiek 40 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 259296
bardzo pomocne do tego jak sie cos krystalizuje.Napisz jeszcze jakas rade by odbarwic olej silnikowy dose i bedzie git
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 994 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59839
widac ze samochodu nie masz
ewentualnie rodzicow

olej silnikowy za litr od 30-100zl
wiec strzal w stope
kujawski w baniaku 1,5l 12zl


a ten przepalony jak bys kiedys byl przy wymianie to czarna maz

ale pomoge ci, tak wyglada olej po smazeniu frytek
zebys nie musial myslec.


Zmieniony przez - kulmasBAN w dniu 2016-04-13 20:50:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 416 Napisanych postów 20234 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 171077
Skad ma wiedziec elite jak wyglada olej silnikowy jak jego ulubione wechikul to 3 kolowiec napedzany na wiatr Wojtas masz na mysli ciemnego enana dose? Chlopaki zabarwili w celu odroznienia od fake bo wyszlo sporo enanow i propow, enany zabarwiono a propy zmienily ksztalty butelek w celu latwej weryfikacji. Pozdro Ziomek

" I pamietaj szacunek to wszystko "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 967 Napisanych postów 11351 Wiek 4 lata Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 191114
Jak się coś wam krystalizuje , zawińcie w pazłutko i wsadzić do wyłączonego piekarnika nagrzanego na 150 stopni. Woda a powietrze inaczej przewodzi ciepło i z głowy będzie krystalizacja.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11077 Napisanych postów 50998 Wiek 29 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
Wojo a gumka sie nie roztopi?Pewnie nie skoro tak piszesz,bo się lepiej wiesz niż ja,ale wolę zapytać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 698 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4546
zioekt
Wojo a gumka sie nie roztopi?Pewnie nie skoro tak piszesz,bo się lepiej wiesz niż ja,ale wolę zapytać.
to samo odrazu pomyslalem:D po co sie tu bawic w ceregiele:) lepiej odrazu odlac ,kupic filtry ,benzosan itd:d i samemu robic;D sfd lab nazwa i pewniak jedyny by byl:D

raz człowiek naprawde sie zakoch**e moja miłoscia juz do konca bedzie kulturystyka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11077 Napisanych postów 50998 Wiek 29 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
Blackers
Panowie taki o to Genesis ktoś miał stycznosc?












cały czas trąbią że to lipa, ktoś temat też zakładał z tym wstawiał wyniki i test ledwie powyżej normy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 20 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3497
Jakies opinie?













Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Sztos