SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4404129

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 133 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2046
bedzie dobre?
Kod niby na strone wchodzi.
20-30mg dziennie ale jeszcze szału nie robi




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 656
Siemka kojarzycie coś z tego alchemia pro ?
Bayer labs prop i
Global pharma tez prop

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 656
Hmm

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16436 Napisanych postów 65023 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550808
Rycerz1994
Siemka kojarzycie coś z tego alchemia pro ?
Bayer labs prop i
Global pharma tez prop






Wbijaj, propa szybko poczujesz.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1861 Napisanych postów 3351 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 273382
Rycerz1994
Siemka kojarzycie coś z tego alchemia pro ?
Bayer labs prop i
Global pharma tez prop




Biłem tego propa z bayeru i działa jak powinien
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 253
Działa to czy szkoda zdrowia i kasy ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 253
Działa to, czy szkoda zdrowia i kasy?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 760 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 85419
Artur876
Działa to, czy szkoda zdrowia i kasy?




Zaniżone stężenia, cudów się nie spodziewaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5119 Napisanych postów 11176 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 124157
Artur876
Działa to, czy szkoda zdrowia i kasy?





To z tylu w niebieskich butelkach napewno .

omerta 23

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 51 Wiek 32 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4781
nadinka201
Pomperiusz
luk35
Panowie jak opinie?




biore od nich cypio andro z susta bioniche i trenem e jest ok zaraz przesiadam sie na propa i tren ace andro


Zapasy z tego labu zrobione do 2022 ;)



Też od razu zrobiłem większy zapas bo biłem Alpha zeneca , Genamed, Nexium po każdym co prawda norma minimum 4-6x ale Androchem kopie aż miło zaje** lab czuć że ma j**nięcie
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Whey vit