SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5825757

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19715 Napisanych postów 67378 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 560955
Flooky
Normalnie jak bym normalnie wiedzial to lepsza sesje bym zrobil




Może nast razem
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 150 Napisanych postów 988 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 85577
krzykacz
SięNiePoddawaj









Brałem, łącznie 20tyg leciały te orale z Biosiry, bdb produkty


A tego tescia bayern i pharmalab kojarzysz? bo za tego pharma dałe tyle samo co za biosire a jest połowa mniej :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1245 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
danek90099
Witam wszystkich, pierwszy raz biorę od tej osoby, ta susta i deka nadają się do czegoś prócz kibla? Pozdro
















Zmieniony przez - krzykacz w dniu 3/16/2018 1:37:34 PM


Genamed i Vertex masz oryginal, wbijaj smialo, dobry towar.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1245 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
Amg27
Zna ktoś ta firmę ? Pharmacom labs Rosja ? Wojo jestes ?







Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-03-17 20:23:52

Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-03-17 20:24:36


Ukrainski jak juz i tam tez chwalony. W PL z dostepnoscia krucho, wiec i z opiniami bedzie ciezko. Do najtanszych lab nie nalezy. Ja bym testowal.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2135 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 78425
SięNiePoddawaj
cd2





SięNiePoddawaj
Wleciały dziś testy bioniche plus Tura Biosiry, Oxa biosiry, Oxa Pharma Lab (zabrakło biosiry więc wziąłem na testa bo opini też nie widzę może ktoś coś słyszał?) + jakieś smieszne testy bayerna dał bo sie konczy data :D





Ture jadlem kilka razy, bdb, oxe znajomi jedli i chwalili. Wyglada na oryginal. Nie slyszalem o podrobkach. Test NEBIDO chyba nie ma zastosowania w kulturystyce.
W sumie antka tez jadlem i byla kosa.


Zmieniony przez - marianzulek w dniu 2018-03-19 11:10:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 150 Napisanych postów 988 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 85577
Test niebido nie ma zastosowania w kulturystyce?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1696 Napisanych postów 11987 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 157186
wojo zmc
Amg27
Wojo a widziałeś lub słyszałeś o Pharmacom labs ?







Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-03-18 21:03:54


Tak tak , lab typu jak wiele w Polsce ma wyglądać jak apteka i ma być tani bardzo a w środku "co Pan naleje" .

Aukcji już nie ma ale Karpiu może potwierdzić wysyłałem mu pewne hgh co tutaj jest pimpowane było sprzedawane na portalu zagranicznym jako fragment :)


Ktoś ci trzyma broń na skroni że takim problemem jest napisać co to za gh?
Bo wiesz, ja widziałem badania testa 7 estrowego pimpowanego tutaj labu w którym było tylko 43,6mg propa ale kurde ktoś już usunął fotkę z serwera

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2976 Napisanych postów 15525 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 874871
Arkus - pewnie chodzi mu o imperiala poza tym nie od dzis wiadomo ze jedyne dzialajace rzeczy czy to.gh czy hcg czy jakiekolwiek inne środki sa te które ma Wojo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 956 Napisanych postów 11327 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190654
Dziekuje za komplement - duzo pracowalem na to, zeby dostawac takie opinie. Uczciwosc i rzetelnosc jednak poplaca. Jeszcze raz dzieki i doceniam :*
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2411 Napisanych postów 4129 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289608
Aras84
Amg27
Zna ktoś ta firmę ? Pharmacom labs Rosja ? Wojo jestes ?








Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-03-17 20:23:52

Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-03-17 20:24:36


Ukrainski jak juz i tam tez chwalony. W PL z dostepnoscia krucho, wiec i z opiniami bedzie ciezko. Do najtanszych lab nie nalezy. Ja bym testowal.







Tez wlasnie slyszalem , ze z dostepnoscia ciezko a co do ceny to takze fakt, ze do najtanszych to nie nalezy. Zobaczymy na dniach jak z dzialaniem
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

UZUPEŁNIANIE TEMATÓW - zgłoszenia zdjęć & informacji

Wheya